آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک خبر

باب اسفنجی و دوستانش در بازی Oh Baby Kart حضور خواهند داشت!

Oh Baby Games سازنده بازی Oh Baby Kart بلاخره از عرضه رسمی بازی خبر داد! این عنوان که یک بازی مسابقه‌ای مولتی پلیر دارای گیم‌پلی پیچیده مبتنی بر مهارت است که نقشه‌های مختلف و حالت‌های متنوعی دارد. برخلاف مسابقات کارتی قبلی، Oh Baby Kart در یک مدل لایو سرویس ساخته شده و رایگان خواهد بود. اما ماجرا فقط این نیست و با همکاری پارامونت گلوبال (Paramount Global) و نیکلدئون (Nickelodeon)، بازی Oh Baby Kart دارای شخصیت‌های نمادین دنیای باب اسفنجی خواهد بود و با آن‌ها می‌توانید سوار ماشین‌های مسابقه شده و وارد رقابت شوید.

البته برای مدتی محدود، باب اسفنجی، پاتریک، اسکویدوارد و آقای کرابس به گروهی متشکل از ۲۰ شخصیت برای کسب افتخار به بازی می‌پیوندند و از طرفی یک نقشه ویژه مبتنی بر Bikini Bottom هم در بازی وجود خواهد داشت. بازی OBK با تعریف مجدد ژانر مسابقه‌ای کارتینگ، یک تجربه گیم پلی لایو سرویس را ارائه می‌دهد تا شما را به چالش بکشد:

  • شخصیت‌ها و ماشین‌های متنوع: از همان ابتدا بیش از ۲۰ شخصیت قابل باز شدن و ۲۶ دوره، از جمله چهار مسابقه باب اسفنجی با زمان محدود، با صدها گزینه سفارشی‌سازی ماشین، در اختیارتان قرار داده می‌شود و بازیکنان می‌توانند سبک ظاهری ماشین خود را آنطور که دوست دارند، تغییر دهند.
  • مکانیک جدید مسابقات: مکانیک جدیدی به مسابقات بازی اضافه شده که طی آن هر بازیکنی از یک ویژگی منحصربه‌فرد بهره می‌برد و می‌تواند از بین چندین توانایی نهایی (که توسط دریفت کارت شارژ می‌شود) انتخاب کرده تا در نهایت به پیروزی برسد.
  • مدل لایو سرویس: محتوای تازه، شخصیت‌ها و آهنگ‌های جدید در قالب بروزرسانی در هر فصل بصورت ثابت منتشر خواهند شد. این بروزرسانی‌ها شامل تنظیمات ثابت تعادل در مسابقه‌ها می‌شود که تضمین می‌کند گیم پلی بازی پویا باشد و با افزایش تعداد بازیکنان رفته رفته تکامل پیدا کند.
  • تجربه بازی با دوستان: سیستم کارآمد و بین پلتفرمی در بازی حاکم است و بازیکنان می‌توانند در داخل بازی به چت کردن با یکدیگر بپردازند.
  • حالت‌های جدید و آشنا: علاوه بر حالت‌های معمول Grand Prix و Duo Racing، بیش از ۱۰۰ چالش جذاب را در این بازی تجربه خواهید کرد. چالش‌هایی مانند boss battles و ماموریت‌های درون مسابقه‌ای مواردی هستند که می‌توانند بازی را برای شما جذاب کنند.
  • جدول رتبه‌بندی: داخل بازی جدول رتبه بندی وجود دارد که می‌توانید عملکرد خود را در روزهای گذشته بررسی و تحلیل کنید و بتوانید عملکرد خود را نسبت به قبل بهبود ببخشید.
باب اسفنجی و دوستانش در بازی Oh Baby Kart حضور دارند.
باب اسفنجی و دوستانش در بازی Oh Baby Kart حضور دارند.

پاستور تران (Pasteur Tran)، بنیانگذار و مدیر عامل Oh Baby Games گفت: «از اینکه بازیکنان می‌توانند Oh Baby Kart را تجربه کنند، هیجان‌زده هستم. وقتی بزرگ شدم، عاشق مسابقات کارتی کلاسیک مانند Mario Kart و Diddy Kong Racing بودم. اما من Oh Baby Kart را به‌عنوان یک بروزرسانی طولانی مدت برای این ژانر می‌بینم که تجربه‌ای کاملاً آنلاین را برای نسل بعدی طرفداران مسابقات کارتی ارائه می‌دهد. در مجموعه‌ای که داریم، ما در حال ساخت یک عنوان از ریشه و ابتدا هستیم. یعنی فضایی خلق کرده‌ایم که در آن روی بازی‌های عالی و گیمرهای مدرن که در آن زندگی می‌کنند، تمرکز شده است. باید بگویم که فراتر از بازی Oh Baby Kart، من نمی‌توانم صبر کنم تا به همه نشان دهم که چه چیز پروژه‌های جذاب دیگری در دست ساخت داریم».

بیشتر بخوانید: همه‌چیز در مورد پاندا کونگ‌فوکار ۴؛ تریلر، تاریخ عرضه و جزئیات نهایی

پس از تامین بودجه ۶ میلیون دلاری در اوایل امسال، Oh Baby Games دارای چندین عنوان پروژه دیگر است که در حال تکمیل شدن پروسه ساخت خود هستند و همگی بزودی عرضه خواهند شد. عنوان Oh Baby Kart در تاریخ ۱۴ دسامبر در استیم (Steam) و فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) وارد فاز عرضه نسخه بتا برای ویندوز و مک شد و نسخه‌های موبایل و کنسول نیز در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

چطوری با بازی کردن پول دربیاریم؟

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها