اخبار سینما و انیمیشن خبر

پوستر انیمه سینمایی Bocchi the Rock منتشر شد + ویدیو

در حالی که زمانی زیادی تا اکران اولین بخش از انیمه سینمایی Bocchi the Rock باقی نمانده، استودیو CloverWorks به عنوان سازنده این اثر اقدام به انتشار پوستر آن کرده است.

مانگا Bocchi the Rock اثری از آکی هاماجی است که روند چاپ آن در سال ۲۰۱۷ شروع و هنوز ادامه دارد. زمانی که اولین فصل از انیمه اقتباسی این اثر به نمایش گذاشته شد، جامعه‌ای بزرگ از طرفداران در سراسر دنیا شکل گرفت که مشتاقانه داستان آن را دنبال می‌کردند. محبوبیت انیمه مذکور تا جایی پیش رفت که استودیو CloverWorks تصمیم گرفت که داستان هیتوری گوتو و گروه کسوکو را در قالب یک اثر بلند ادامه دهد. با این وجود که طرفداران برای تماشای انیمه سینمایی Bocchi the Rock آماده می‌شوند، اعلام شد که این اثر به روشی متفاوت اکران می‌شود.

پوستر فصل دوم انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku منتشر شد + ویدیو

این انیمه سینمایی که وقایع فصل اول را خلاصه می‌کند، در دو بخش به نمایش گذاشته خواهد شد. انیمه اول به نام Bocchi the Rock! Re: در فصل بهار سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. انیمه دوم که با اسم Bocchi the Rock! Re:Re: شناخته می‌شود، در فصل تابستان سال ۲۰۲۴ روی پرده سینما‌های ژاپن پخش می‌شود. به مناسبت آشنا کردن بینندگان به این انیمه سینمایی، پس از انتشار تریلر، پوستر آن منتشر شده که نوازنده بیس گروه یعنی ریو را نشان می‌دهد. این پوستر را در زیر مشاهده می‌کنید:

پوستر انیمه سینمایی Bocchi the Rock
ریو یکی از اعضای گروه کسوکو بوده که نوازنده بیس محسوب می‌شود

انیمه Bocchi the Rock به دلیل داستان‌پردازی، سکانس‌های کمدی، شخصیت‌ها، به تصویر کشیدن اضطراب اجتماعی و خلاقیت بصری مورد تحسین قرار گرفته است. این اثر داستان هیتوری گوتو معروف به بوچی را روایت می‌کند که بسیار درون‌گرا و خجالتی بوده و در بر‌قراری روابط دوستانه با هم‌کلاسی‌هایش با مشکل روبرو است. در دوران راهنمایی او شروع به نواختن گیتار کرده و آرزو دارد که عضو یک گروه شود، زیرا باور دارد که این اتفاق فرصتی برای درخشش یک فرد خجالتی مثل او است. اما از آن جایی که هیچ دوستی ندارد، در نهایت ۶ ساعت در روز به تنهایی گیتار تمرین می‌کند.

هیتوری بعد از تبدیل شدن به یک نوازنده ماهر گیتار، ویدیوهایی از خودش در حال نواختن گیتار را تحت نام Guitar Hero در اینترنت منتشر می‌کند. در همین حین او در مورد اجرای کنسرت در جشنواره فرهنگی مدرسه‌اش خیال‌پردازی می‌کند. اما هیتوری نه تنها نتوانست گروه خود را تشکیل دهد، بلکه در دبیرستان حتی یک دوست هم ندارد. درست زمانی که هیتوری امید خود را از دست داده بود، درامر گروه کسوکو یعنی نیجیکا ایجیچی به سراغ او می‌آید. از این لحظه زندگی هیتوری روز به روز تغییر می‌کند.

بهترین انیمه های ۲۰۲۳ که حتما باید ببینید؛ ترکیبی از اکشن و درام (آپدیت مهر ۱۴۰۲)

نظر شما در مورد انیمه سینمایی Bocchi the Rock چیست؟ آیا انیمه سریالی آن را تماشا کرده و جزو طرفدارانش هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


چطوری با بازی کردن پول دربیاریم؟

چطوری با بازی کردن پول دربیاریم؟

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها