آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چرا اندر پرل‌ها در ماینکرفت آسیب وارد می‌کنند؟

ماینکرفت آیتم‌های مختلفی دارد که مکانیک‌های گیم‌پلی جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند و اندر پرل‌ها (ender pearl) یکی از آن آیتم‌ها هستند. هنگامی که این آیتم‌ها پرتاب می‌شوند، به بازیکنان اجازه می‌دهند تا به هر کجا که آيتم یاد شده فرود می‌آید تله‌پورت کنند. با این حال، استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ اطمینان حاصل کرده که اندر پرل‌ها بیش از حد قدرتمند نباشند.

چون هر بار استفاده از یک اندر پرل به بازیکنان آسیب می‌رساند که ممکن است برای بازیکنان جدید عجیب به نظر برسد. حال سوالی که پیش می‌آید، آن است که چرا یک مکانیک بازی باید به بازیکنان آسیب برساند در حالی که دقیقاً برای همان هدفی استفاده می‌شود که به ماینکرافت اضافه شده است؟ دلیل آن بسیار جالب است و از همه مهم‌تر داستان‌های ساختگی طرفداران حتی جذاب‌تر هستند که پرداختن به آن‌ها خالی از لطف نیست. با مجله بازار همراه باشید.

اندر پرل‌ها در ماینکرفت باعث آسیب ناشی از سقوط می‌شوند

تله پورت کردن می‌تواند به سلامت بازیکنان در بازی ماینکرفت آسیب برساند.

تله پورت کردن می‌تواند به سلامت بازیکنان در بازی ماینکرفت آسیب برساند.

از نظر مکانیک‌های بازی، آسیب ناشی از اندر پرل‌ها همانند آسیب سقوط در نظر گرفته می‌شود. این بدان معنا است تجهیزاتی که برای کاهش آسیب سقوط طراحی شده‌اند، می‌توانند به کاهش اثر این آسیب کمک کنند. بطور خاص، پوشیدن چکمه‌های انچنت شده با Feather Falling (سقوط آرام) می‌تواند بطور قابل توجهی آسیبی را که بازیکنان هنگام استفاده از اندر پرل می‌بینند، کاهش دهد.

مشاهده ویدیوهای بیشتر در بازار مگ

با Feather Falling IV، یعنی قوی‌ترین سطح این انچنتمنت، آسیب در بازی ماینکرفت آنقدری کاهش می‌یابد که بازیکنان فقط نصف قلب در هر تله‌پورت از دست می‌دهند، و این یک آسیب جزئی است. با این حال، آسیب ناشی از اندر پرل منحصر به فرد است، زیرا صرف نظر از مسافت طی شده از نظر ارتفاع، مقدار ثابتی دارد. چه این آیتم فقط چند بلوک دورتر فرود بیاید یا چیز دیگر، آسیب ناشی حدود ۲.۵ قلب بدون هیچ آرمور، یکسان باقی می‌ماند.

البته این با بحث آسیب سقوط واقعی در بازی ماینکرافت متفاوت است، که با ارتفاع سقوط مقیاس می‌شود. بنابراین، در حالی که برای تعامل انچنتمنت به عنوان آسیب سقوط در نظر گرفته می‌شود، بازی با آن بیشتر به عنوان عواقب استاندارد استفاده از آیتم رفتار می‌کند تا یک آسیب مبتنی بر فیزیک که دیده‌ایم چگونه است.

داستان‌های پشت پرده اندر پرل از قضا بسیار جالب‌تر هستند؛ در حالی که طرفداران تئوری‌هایی برای توضیح اینکه چرا تله‌پورت کردن به بازیکنان آسیب می‌رساند، ارائه کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین داستان‌ها این است که استفاده از اندر پرل شامل عبور مختصر از یک بعد با عنوان لیمبو (برزخ) است که یک فضای عجیب را بین دنیای اصلی و هر کجا که بازیکن به آن تله‌پورت شده، شامل می‌شود.

این فضای یاد شده می‌تواند گیج‌کننده و حتی برای بازیکنان مضر باشد، و این تله پورت ممکن است همان چیزی باشد که باعث آسیب بازیکنان می‌شود. این تئوری همچنین به اندرمیت‌ها، که شانس کمی برای اسپاون شدن هنگام استفاده بازیکن از اندر پرل دارند، ربط دارد. این واقعیت که آن‌ها فقط از طریق استفاده از اندر پرل اسپاون می‌شوند، به این ایده قوت بیشتری می‌بخشد که چیزی فراتر از تله پورت در جریان است.

۵ نکته برتر برای استفاده از نقشه‌ها در ماینکرفت

از منظر گیم‌پلی، ماینکرافت آسیب ناشی استفاده از این آیتم، سودمندی اندر پرل را چالش‌برانگیزتر می‌کند. اگر اندر پرل‌ها اصلاً به بازیکنان آسیب نمی‌رساندند، می‌توانستند بطور بی‌پایان در مبارزه اسپم شوند، که آن‌ها را بیش از حد قدرتمند می‌کرد. با ملزم کردن بازیکنان به مدیریت دقیق سلامتی و تجهیزات، مکانیک آسیب، اندر پرل‌ها را مفید اما نه مضر، یعنی چیزی حد وسط نگه می‌دارد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


سخت‌ترین بازی‌های دنیای با چشم‌های بسته؛ میزگیم با حمید اسکورپیون

سخت‌ترین بازی‌های دنیای با چشم‌های بسته؛ میزگیم با @hamid_scorpion

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها