خبر

شرک طی رویدادی در بازی ماینکرفت حضور خواهد داشت!

شرک را دیگر نه همه ولی اکثر کاربران و مخاطبان دنیای ویدئو گیم و انیمشین می‌شناسند و با آن خاطره دارند. این غول سبز و دوست داشتنی به همراه دوستانش ماجراجویی‌های مختلفی را رقم زدند که در هر کدام شاهد اتفاقات جالبی بودیم و شرک در همه آن‌ها یک مهره کلیدی و مهم بود. سال‌های زیادی است که دیگر از شرکت خبری نداریم و دلمان را به همان کارتون‌های قدیمی و ویدئوهای طنزی که طرفداران از او می‌سازند خوش کرده‌ایم. اما دیگر اینگونه نخواهد بود و به به عبارتی ماه دیگر پشت ابر نخواهد ماند.

چون خوشبختانه چون طی اطلاعاتی از سوی استودیوی سازنده بازی ماینکرفت (Minecraft)، قرار است رویدادی در این بازی تحت عنوان Universal Studios برگزار شود و در آن شاهد حضور شرک دوست داشتنی باشیم. در این رویداد به بازیکنان امکان داده خواهد شد تا به دنیای آنلاین الهام گرفته شده از Universal’s Hollywood Studio Tour ملحق شوند. طبق اعلامیه‌ای که در وب سایت بازی ماینکرفت منتشر شده است، در این رویداد شما با سری‌های نمادین الهام گرفته شده از برخی از فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی محبوب و همچنین دیدن پشت صحنه نحوه ساخت آن‌ها و ملاقات با برخی از کاراکترهای محبوب و دوست داشتنی سر و کله خواهید زد.

حضور شرک در رویداد یونیورسال بازی ماینکرفت تایید شده است.
حضور شرک در رویداد یونیورسال بازی ماینکرفت تایید شده است.

این رویداد به شما این امکان را می‌دهد تا از سری فیلم‌های معروف مانند Amity Island دیدن کنید، در طول مسیر به ماموریت‌ها و تجربه مینی گیم‌هایی مانند چالش پارکور پشت بام در خیابان نیویورک بپردازید. پس از اتمام تور، می‌توانید از شرک در خانه‌اش که در باتلاق قرار دارد، دیدن کنید که او هم از دیدن شما خوشحال خواهد شد. بازیکنان همچنین می‌توانند به ماجراجویی‌های جذاب و شگفت انگیز شرک و دوست پرحرفش یعنی دانکی خر بپیوندند. شما تا ۸ ژانویه (یکشنبه ۱۸ دی) می‌توانید هر روز یکسری آیتم‌های رایگان Character Creator دریافت کنید. این شامل آیتم ogre-ears نیز می‌شود، بنابراین اگر می‌خواهید شبیه شرک شوید، اصلا رویداد را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: جی تی ای سن آندریاس دفینیتیو ادیشن به کمک مادسازان رنگ و روحی دیگر پیدا کرد!

رویداد یاد شده تا ۲۳ دسامبر (۳ دی سال ۱۴۰۳ شمسی) ادامه خواهد داشت و پس از آن به پایان می‌رسد. برای دسترسی به این رویداد، به نسخه بدراک ماینکرفت (Bedrock Minecraft) نیاز خواهید داشت و در کنار این رویداد رایگان، لازم است بدانید که مایکروسافت ۳۳ درصد تخفیف روی DLC هایی با تم یونیورسال خود دارد که با الهام از انیمشین‌های How to Train Your Dragon, Jurassic World, and Illumination’s Minions ساخته شده‌اند. این رویداد وتخفیف‌های حول آن فرصت خوبی برای طرفداران ماینکرفت محسوب می‌شود و واقعیت نباید از آن گذشت کرد.

بهترین بازی‌های تاریخ!

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها