اخبار سینما و انیمیشن خبر

پوستر جدید انیمه جوجوتسو کایسن به مناسبت پخش قسمت آخر + ویدیو

در حالی که تنها یک قسمت از آرک داستانی Shibuya Incident باقی مانده، استودیو MAPPA پوستر جدیدی از فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن منتشر کرد.

فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen با محوریت دو آرک داستانی Shibuya Incident و Hidden Inventory / Premature Death، بدون شک یکی از بهترین آثار سال ۲۰۲۳ است. در این فصل نه تنها راز‌های مختلفی فاش شده و مبارزات هیجان‌انگیزی به تصویر کشیده شد، بلکه شاهد تلخ‌ترین وقایع هم بودیم.

کاسپلی انیمه جوجوتسو کایسن ترسناک‌ترین صحنه فصل ۲ را نشان می‌دهد

از آن جایی که تنها یک قسمت از این اثر شونن باقی مانده، استودیو ماپا پوستر جدیدی از فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن را منتشر کرده که برخی از مهم‌ترین لحظات را در کنار هم قرار داده است. این پوستر را در زیر مشاهده می‌کنید:

پوستر انیمه Jujutsu Kaisen
پوستر جدید انیمه جوجوتسو کایسن لحظات مهم فصل دوم را به نمایش می‌گذارد

در قسمت قبلی فصل دوم جوجوتسو کایسن بلاخره طرفداران این انیمه توانستند مرگ شخصیت ماهیتو را ببینند، البته نه آن طور که انتظار می‌رفت. ماهیتو پس از چندین اپیزود قدرت‌نمایی و کشتن نانامی و نوبارا، حالا در شرایطی قرار گرفته که باید از دست یوجی ایتادوری فرار کند. به لطف ورود سوگورو گتو، ماهیتو نسبت به نجات امیدوار شد. اما امید او زمان زیادی طول نکشید و گتو بعد از جذب و تبدیل او به یک گوی، روح نفرین‌شده را بلعید. از آن جایی که تنها گتو باقی مانده، فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen با غافلگیری‌های متعددی به پایان می‌رسد.

مجسمه گران‌قیمت ساتورو گوجو از انیمه جوجوتسو کایسن رونمایی شد

استودیو MAPPA به عنوان سازنده انیمه جوجوتسو کایسن با دست پر وارد سال ۲۰۲۳ شد. در این بازه زمانی استودیو مذکور آثاری از جمله Vinland Saga ،Hell’s Paradise و Attack on Titan را به نمایش گذاشت. این روند تنها به سال جاری محدود نشده و استودیو ماپا سال ۲۰۲۴ را با نمایش انیمه سینمایی Bucchigiri شروع و سپس فصل دوم انیمه بهشت جهنمی را به نمایش خواهد گذاشت. در جریان رویداد جامپ فستا ۲۰۲۴ تایید شد که ادامه انیمه Chainsaw Man به صورت یک اثر سینمایی پخش می‌شود.

در زمان نگارش این مطلب، استودیو MAPPA هنوز فصل سوم انیمه جوجوتسو کایسن را تایید نکرده است. اما با توجه به محبوبیت دو فصل اول، بدیهی است که یوجی ایتادوری در آینده به صفحه تلویزیون برگردد. خوش‌بختانه بخش‌های زیادی از مانگا Jujutsu Kaisen باقی مانده که هنوز به صورت انیمه اقتباس نشده‌اند، در نتیجه چندین فصل از این اثر ساخته می‌شود.

نظر شما در مورد پوستر جدید فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن چیست؟ آیا این تصویر توانسته نظر شما را جلب کند؟ کدام بخش از اثر مذکور جزو سکانس‌های محبوب شما است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ که حتما باید بازی‌شون کنید

تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ که حتما باید بازی‌شون کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها