خبر

متال گیر سالید ۳ هم میزبان جشن کریسمس شد!

درست در زمانی که عید کریسمس در جریان است و بسیاری در تب و تاب این جشن هستند، یکی از طرفداران سری متال گیر سالید (Metal Gear Solid) یک ماد برای نسخه سوم یعنی اسنیک ایتر (Snake Eater) ساخته که شامل محیط برفی، لباس‌هایی با تم کریسمس و موارد دیگر است که به بازی اضافه می‌شوند. متال گیر سالید به عنوان یکی از بازی‌های موفق سبک مخفی کاری، به عناصر مختلفی مانند جعبه‌های مقوایی، اجرای حرکات دفاع شخصی، کار با سلاح‌ها و تجهیزات نظامی مختلف معروف است، اما این که بازی تم گوگولی جشن کریسمس به خود بگیرد، باید صادقانه گفت که تاکنون شاهد چنین اتفاقی در بازی نبوده‌ایم.

شما اگر به دنبال این هستید که نیکد اسنیک را وارد حال و هوای تعطیلات کریسمس بکنید، پس حتما ماد Metal Gear Jolly Avaresst برای بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater را دانلود کنید که Avaresst ادعا می‌کند بزرگترین ماد ساخته شده آن‌ها تا به الان است. همانطور که از نام آن ماد پیدا است، در آن شاهد محتواهای مربوط به جشن کریمس خواهیم بود و مجموعه‌ای از عناصر جشن کریسمس را در ماموریتی که در جنگل جریان داشت، مشاهده خواهید کرد. در توضیحات این ماد جالب در سایت Nexus Mods آمده است: سرهنگ ولگین موقعیت قطب شمال را هدف قرار داده و قصد دارد که کریسمس همه را خراب کند! شما هم باید جلوی او را بگیرید! ماد Metal Gear Jolly Avaresst بیشتر محیط بازی را برفی می‌کند؛ همچنین دشمنان و عناصر موجود با محیط هم تم کریسمس به خود گرفته‌اند.

اسکرین شات‌های منتشر شده از ماد Metal Gear Jolly که برای نسخه سوم متال گیر سالید ساخته شده است.
اسکرین شات‌های منتشر شده از ماد Metal Gear Jolly که برای نسخه سوم متال گیر سالید ساخته شده است.

این مقدار تغییرات برای یک ماد بسیار چشمگیر است، اما با نگاه به برخی از اسکرین شات‌های به اشتراک گذاشته شده از ماد Metal Gear Jolly نشان می‌دهد که چقدر حال و هوای کریسمس می‌تواند یک بازی را تغییر دهد. نه تنها اسنیک و تعداد زیادی از کاراکترهای دیگر بازی ژاکت‌ها و لباس‌های کریسمسی پوشیده‌اند، بلکه هنگام مکالمات رادیویی شاهد تصویر کاراکترهایی هستیم که کلاه بابانوئل به سر گذاشته‌اند. ماد Metal Gear Jolly همچنین بیشتر محیط‌های بازی را برفی کرده و آن را بیشتر زمستانی کرده است. با این حال این همه ماجرا نیست؛ چون یک سری جزئیات کوچکتر هم در این ماد وجود دارد که واقعاً حال و هوای بازی را تغییر داده است. مانند سیگار برگ اسنیک که با آبنبات جایگزین شده و جعبه‌های مهمات و سایر اقلام که با جعبه کادو جایگزین شده‌اند.

بیشتر بخوانید: بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک گیمز برای ۲۵ دسامبر که می‌توانید دریافت کنید!

بازی متال گیر سالید پیش از این سابقه نداشته که حال و هوای جشن کریسمس را به خود بگیرد، اما این ماد ساخته شده برای بازی می‌تواند بهانه‌ای خوب برای کسانی باشد که می‌خواهند بازی را تجربه کنند که حال و هوای کریسمس در آن جریان داشته باشد. نظر شما در مورد ماد Metal Gear Jolly چیست؟ آیا این ماد می‌تواند طرفداران سری را دوباره به سمت تجربه دوباره بازی سوق دهد؟ یا بیشتر باعث خرابکاری خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

بهترین بازی‌های تاریخ!

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها