آخرین اخبار جی‌تی‌ای خبر

راک‌استار هشت تا از بسته‌های الحاقی GTA V را حذف کرده است

پس از اینکه با پخش شدن کدهای منبع جی تی ای متوجه اطلاعاتی مخفی نظیر جی تی ای توکیو شدیم، یک سری اطلاعات ناگته دیگر هم در میان است. ظاهرا راک‌استار به خاطر درآمدزایی فوق‌العاده GTA Online هشت تا از بسته‌های الحاقی GTA V که داستان‌محور بوده‌اند را لغو کرده است.

شرکت‌ راک‌استار در این چند روز زیاد خوش شانس نبوده و تحت تاثیر فاش شدن اطلاعات مختلفی شده است. ما همین دیروز و با پخش شدن کدهای منبع بازی GTA متوجه مواردی نظیر بازی Bully 2 و GTA Tokyo شدیم که هر دو آن‌ها لغو شده‌اند. البته این اولین بار نیست که راک‌استار تحت تاثیر نشت اطلاعات قرار می‌گیرد و همین پارسال بود که بیش از ۱۰۰ گیگابایت از محتویات محرمانه این شرکت در سطح اینترنت پخش شد.

تاریخچه سری بازی‌های جی تی ای – GTA از ابتدا تا کنون

حال در جدیدترین اخبار متوجه شدیم که یک دسته از گیمرهای تیزبین با کند و کاشی که در فایل‌های GTA V انجام دادند، به اطلاعات قابل توجهی رسیده‌اند. این فایل‌ها که حاوی هزاران کد می‌شوند به مواردی نظیر نقشه‌ها، ساختمان‌ها و شخصیت‌های جدید اشاره می‌کند. در ادامه همین بحث باید بدانید که شرکت راک‌استار قرار بود هشت بسته الحاقی داستانی و تک‌نفره را برای بازی GTA 5 منتشر کند؛ یک سری محتویات داستانی که متاسفانه هیچ یک از آن‌ها به صورت عمومی منتشر نشدند.

بسته‌های الحاقی GTA V
یکی از این DLCها قرار بود به صورت اختصاصی به ترور بپردازد

اما چرا بسته‌های الحاقی GTA V هیچ وقت به دست طرفداران نرسیدند؟ سال ۲۰۱۷ شرکت راک‌استار از دلیل عدم عرضه بسته‌های الحاقی داستانی برای جی تی ای وی رونمایی کرد. به گفته این شرکت بخش GTA Online آنقدری درآمدزا و بزرگ بود که آن‌ها فرصت نکردند به سراغ DLCهای داستانی بروند و آن‌ها را تکمیل کنند. علاوه بر این، سازندگان اعتقاد دارند داستان بازی مورد بحث آنقدری کامل بود که دیگر نیازی به بسته الحاقی داستانی حس نمی‌شد.

اگر این موضوعات را هم در نظر نگیریم باید بدانید که شرکت راک‌استار زمان زیادی را هم برای عرضه نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان صرف کرد؛ چرا که نسخه اولیه این بازی برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده بود.

با توجه به گزارش‌هایی که از بررسی کدهای منبع بازی GTA V به دست آمده، محتویات زیر قرار بود راه خود را به بازی پیدا کنند:

  • SP Assassination Pack (SP مخفف کلمه Single Player یا تک‌نفره است)
  • SP Manhunt Pack
  • SP Norman Pack
  • Agent Trevor
  • Relationship Pack
  • Enterprise Pack
  • Prologue DLC
  • LibertyV DLC

با توجه به نام بسته‌های الحاقی GTA V می‌توان به یک سری اطلاعات جالب دست پیدا کرد. برای مثال ما قرار بود با این DLCها دوباره به شهر لیبرتی سیتی برویم، وقایع قبل از داستان اصلی را ببینیم، یک سری تجارت جدید داشته باشیم و شخصیت ترور را در قالب مامور یک سازمان نامشخص مشاهده کنیم (مواردی که می‌توانستند فوق‌العاده جذاب باشند).

علاوه بر این بسته الحاقی SP Manhunt هم می‌توانست جالب باشد. در واقع باید بدانید که Manhunt نام یکی از فرنچایزهای قدیمی شرکت راک‌استار است که مدت‌ها پیش به دست فراموشی سپرده شد. حال اگر بسته الحاقی مذکور روزی به واقعیت می‌پیوست، می‌توانست به رویداد مشترکی میان GTA V و بازی Manhunt تبدیل شود.

نکات مخفی تریلر GTA VI که حتما باید بدونید

آخرین نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد این است که فقدان تمامی بسته‌های الحاقی GTA V و عدم عرضه آن‌ها، بیش‌تر به خاطر GTA Online است. هرچقدر که این بخش چندنفره برای بسیاری از افراد جذاب به نظر می‌رسد، ولی ما را از یک سری تجربه فوق‌العاده هیجان انگیز و غیرمنتظره محروم کرد.

نظر شما در مورد عدم عرضه دی ال سی‌های جی تی ای وی و عرضه نشدن آن‌ها چیست؟ نظرات خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ که حتما باید بازی‌شون کنید

تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ که حتما باید بازی‌شون کنید

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها