اخبار سینما و انیمیشن خبر

راز ۱۴ ساله سریال South Park بالاخره برملا شد

با وجود اینکه حدود ۱۴ سال از پخش فصل سیزدهم سریال South Park می‌گذرد، یکی از رازها و علامت سوال‌های آن همچنان باقی بود. اما حالا و به لطف چند تن از طرفداران، این راز قدیمی بالاخره مشخص شد تا از هویت آن باخبر شویم.

حدود ۱۴ سال پیش و زمانی که قسمت یازدهم از فصل سیزدهم سریال South Park پخش شد، ما شخصیت‌های کایل، کارتمن و کنی را در حال می‌بینیم که در حال تجربه بازی Rock Band هستند (یک بازی موزیکال شبیه گیتار هیرو). در این صحنه سه شخصیت مذکور انگار به نواختن آهنگ Poker Face از لیدی گاگا در بازی Rock Band می‌پردازند.

تریلر گیم پلی بازی South Park: Snow Day منتشر شد + ویدیو

در این قسمت از سریال South Park شخصیت کارتمن وظیفه خواندن را برعهده دارد و کنی و کایل هم به ترتیب به نواختن درام و گیتار مشغول هستند. نکته جالب این است که در صحنه مورد بحث ما می‌توانیم حتی قسمتی از گیم‌پلی بازی Rock Band را هم مشاهده کنیم. ولی ماجرا زمانی عجیب می‌شود که متوجه شدیم این قسمت از South Park در سال ۲۰۰۹ پخش شده؛ این در حالی است که آهنگ Poker Face تا سال ۲۰۱۰ در بازی Rock Band قابل اجرا نبود.

سریال South Park
شخصیت‌ها در این صحنه مشغول نواختن آهنگ Poker Face در بازی Rock Band هستند، آن هم در زمانی که این آهنگ در بازی قرار نداشت!

بنا بر همین موضوع آهنگ Poker Face صرفا در روند ادیت در سریال قرار داده شده و ما گیم‌پلی واقعی بازی Rock Band را مشاهده نکرده‌ایم. حال سوالی که برای همه وجود داشت این بود که اگر آهنگ Poker Face صرفا در روند ادیت به سریال اضافه شده، کارتمن و دوستانش در حال اجرای چه آهنگی در بازی Rock Band هستند. این موضوع حدود ۱۴ سال یک معمای حل نشده بود که حالا و به کمک طرفداران متوجه اصل ماجرا شدیم.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری aWiseMoose در توییتر از بقیه درخواست کرد که برای پیدا کردن آهنگ اصلی موجود در سریال South Park به او کمک کنند. در ادامه همین موضوع کاربری با نام JasonParadise ویدیویی را در پلتفرم تیک تاک منتشر کرد و از آهنگ اصلی پرده برداشت. او به کمک چند کاربر توییتری دیگر که به او کمک کردند متوجه شد که کارتمن و دوستان مشغول اجرای آهنگ Street of Dreams از گروه Guns n Roses هستند و سازندگان در جریان ادیت آهنگ Poker Face را با آن عوض کرده‌اند.

بهترین انیمیشن‌های سریالی ؛‌ ۱۲ مدل از جهان فانتزی کودکی و بزرگسالی ما

نکته جالب این است که فروشگاه بازی Rock Band هنوز در دسترس قرار دارد و گیمرها می‌توانند در صورت داشتن شرایط به خرید آهنگ‌های مورد علاقه خود بپردازند. آهنگ Poker Face که در موردش صحبت کردیم و در سال ۲۰۱۰ به بازی اضافه شد، در حال حاضر با قیمت دو دلار در فروشگاه Rock Band قابل خرید است. البته از آنجایی که در مورد یک بازی قدیمی صحبت می‌کنیم هر لحظه ممکن است شاهد بسته شدن فروشگاه و خاموش شدن سرورها باشیم.

حال اگر دل‌تان برای بازی‌های Rhythm تنگ شده و می‌خواهید نواختن موسیقی را در دنیای ویدیو گیم تجربه کنید، در حال حاضر موقعیت خوبی وجود دارد. استودیو Harmonix که سازنده سری Rock Band محسوب می‌شود، به تازگی یک حالت جدید با نام Fortnite Festival را در بازی فورتنایت قرار داده که می‌توانید به شکل رایگان به تجربه آن بپردازید. علاوه بر این انتظار می‌رود گیتار مخصوص بخش Fortnite Festival هم در سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار گیرد.

نظر شما در مورد معمای ۱۴ ساله سریال South Park چیست؟ نظرات خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


۱۰ بازی که طرفداران اتک آن تایتان حتما باید بازی کنند

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها