اخبار بازی خبر

بازی الدن رینگ محیط بازی را برای جشن کریسمس تزئین کرده است + ویدیو

بازی الدن رینگ اثری خشن و بی‌رحم است که دنیای آن به نام The Lands Between چندان تطابقی با کریسمس ندارد. با این حال یکی از بازیکنان اثر مذکور تلاش کرده که جشن سال نوی میلادی را به محصول استودیو فرام سافتور بیاورد.

زمانی که به دنبال یک اثر مناسب کریسمس هستید، بازی که یک درصد هم احتمال ندارد به سراغ آن بروید، محصول اخیر استودیو FromSoftware یعنی بازی Elden Ring است. این اثر سولزلایک دنیایی خشن و پر از مرگ و میر دارد. با این حال یکی از بازیکنان اثر مذکور به نام ParryWeasel تصمیم به تغییر شرایط گرفته است. شخصیت او ظاهری شبیه به گوزن شمالی داشته و در سراسر The Lands Between تزئیات مختلف را پخش می‌کند.

تاثیر یک سال بازی مداوم الدن رینگ بر کنترلر پلی استیشن ۴!

ParryWeasel با شخصیتش که روی سرش شاخ داشته، مشغل سفید بزرگ و درخشانی را در دست گرفته و سنگ‌های رنگا‌رنگ حمل می‌کند، به دنیای بازیکنان مختلف رفته و آن‌ها را به جشن کریسمس دعوت می‌کند. این تلاش ParryWeasel باعث شده که یکی از بازیکنان مجموعه‌ای از اسلحه‌های سطح حداکثر خود را در اختیار او بگذارد.

با وجود اقدامات تعجب‌آور این بازیکن، همچنان با یک تجربه‌ای مواجه هستیم که در بطن خود الدن رینگ است. به همین دلیل تجربه ParryWeasel با جشن و پایکوبی به پایان نمی‌رسد. هنگامی که او به اندازه کافی دنیای بازیکنان را تزئین کرد، شروع به کشتن آن‌ها می‌کند. به همین دلیل اگر در طول تجربه خود با O Cryptmas Tree رو‌برو شدید، بهتر است که فریب او را نخورده و مراقب باشید. ویدیو این بازیکن را در زیر مشاهده می‌کنید:

در صورتی که به دنبال تزئین دنیای خود به سبک ParryWeasel هستید، می‌توانید به راحتی سنگ‌های رنگین کمانی را در دنیای بازی Elden Ring پیدا کنید. علاوه بر امکان ساخت این آیتم، Caelid مکانی است که می‌توانید به واسطه آن سنگ‌های رنگین کمانی را به دست بیاورید. شخصیت شما در بازی الدن رینگ می‌تواند تعداد ۹۹ سنگ را حمل و ۶۰۰ عدد را ذخیره کند که این تعداد برای تزئین The Lands Between کافی است.

ترکیب الدن رینگ و زلدا در بازی Towers of Aghasba + ویدیو

از دیگر اقدامات بازیکنان الدن رینگ برای اضافه کردن کریسمس به دنیای این اثر می‌توان به پیدا کردن یک تاجر با ظاهری شبیه به بابانوئل و شکست مالنیا به دست یوتیوبری به نام Kidnapping the Time در حالی که لباس بابانوئل به تن داشته، در سطح یک بوده و هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند.

نظر شما در مورد تزئین دنیای بازی الدن رینگ به مناسبت کریسمس چیست؟ آیا در طول تجربه خود دست به اقدام مشابهی زده‌اید؟ نظر شما در مورد ترکیب این جشن با آثار فرام سافتور و سبک سولزلایک چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده بازی که طرفداران اتک آن تایتان حتما باید بازی کنند

ده بازی که طرفداران اتک آن تایتان حتما باید بازی کنند

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها