اخبار سینما و انیمیشن خبر

بازگویی داستان غم‌انگیز پروفسور اسنیپ در دنیای هری پاتر

یکی از طرفداران دنیای هری پاتر به تازگی طرح هنری جدیدی را به اشتراک گذاشته که روایتگر عشق پروفسور اسنیپ به مادر هری در دوران جوانی‌اش است. این تصویر انیمیشنی به خوبی ما را یاد زندگی تلخ سِوِروس اسنیپ و رویدادهای دراماتیک زندگی او می‌اندازد.

اگر فیلم‌های هری پاتر را ببینید یا به سراغ مجموعه کتاب‌های آن بروید، به خوبی با شخصیت پروفسور اسنیپ بداخلاق و کج‌خلق آشنایی دارید؛ یکی از معلم‌های مدرسه هاگوارتز که علاقه زیادی به درست کردن دردسر برای هری داشت. به طور کلی سوروس اسنیپ از هری متنفر است و این موضوع را در رفتار و کارهایش نمایان می‌کند. اسنیپ به خاطر همین اخلاقیات رفته رفته حالت یک شخصیت منفی را به خود می‌گیرد که پرونده فوق‌العاده سیاهی دارد.

هری پاتر و ولدمورت کریسمس را با هم جشن گرفتند!

اما هنگامی که کمی جلو بروید و به اواخر داستان هری پاتر نزدیک شوید می‌فهمید که اسنیپ به هیچ وجه آدم شروری نیست و پشت آن قیافه و رفتار عبوس، مردی احساسی و شکننده وجود دارد. یکی از کاربران اینستاگرام با نام Hogwarts.station هم از همین موضوع استفاده کرده و طرح‌های هنری فوق‌العاده جذاب و تاثیرگذاری را به اشتراک گذاشته است. شما می‌توانید در ادامه شاهد تصاویر هنری پروفسور اسنیپ در دنیای هری پاتر و داستان غم‌انگیز او باشید:

این تصاویر روایتگر رابطه اسنیپ و شخصی با نام لیلی است؛ دختر جوانی که اسنیپ در روزهای دانش آموزی خود عاشقش بود. اما خب لیلی درخواست سِوِروس را رد می‌کند و به جای او با شخصی با نام جیمز پاتر وارد رابطه می‌شود. حاصل ازدواج لیلی و جیمز نیز به خود هری پاتر منجر می‌شود که همگی او را می‌شناسیم. به عبارتی ساده‌تر، اسنیپ در عنفوان جوانی و سال‌ها پیش از تولد هری، عاشق مادر او بوده است.

حال این تصاویر هنری که شباهت زیادی به انیمیشن‌های پیکسار دارد، داستان عشق نافرجام اسنیپ را به شکل همزاد پندارانه‌تری به تصویر می‌کشد. در این تصاویر ما شاهد نسخه مبالغه شده‌ای از داستان لیلی و اسنیپ هستیم که آن‌ها را بیش از آنچه که در واقعیت دیدیم، به یکدیگر نزدیک می‌کند. این در حالی است که لیلی و سوروس هیچ وقت از دو دوست معمولی به یکدیگر نزدیک نشدند و هیچ رابطه عاشقانه‌ای بین آن‌ها شکل نگرفت. در ادامه تصاویر هم ما اسنیپ را در حالی می‌بینیم که رابطه جیمز و لیلی را با قلب شکسته خود مشاهده می‌کند.

چه می‌شد اگر اسنیپ سرپرستی هری پاتر را بر عهده داشت؟

براساس آنچه که در کتاب‌ها خوانده‌ایم و در فیلم‌ها دیده‌ایم، سوروس و لیلی در زمانی که به عنوان دانش آموز در مدرسه هاگوارتز درس می‌خواندند دوستان نزدیکی بودند. همین موضوع باعث شد که سوروس عاشق لیلی شود؛ این در حالی بود که لیلی سوروس را فقط به عنوان یک دوست معمولی می‌شناخت و حس رمانتیکی به او نداشت. اما همین رابطه دوستانه هم بعدها و به خاطر اینکه لیلی با جیمز پاتر وارد رابطه شد از هم گسیخت تا سوروس زندگی تلخی داشته باشد. البته که جیمز هم همیشه علاقه خاصی به اذیت کردن و تمسخر سوروس داشت و این موضوع هم در پایان روی رفاقت سوروس و لیلی تاثیرگذار بود.

با توجه به همین وقایع و نفرتی که سوروس از جیمز پیدا کرد، پروفسور اسنیپ از فرزند جیمز که خود هری پاتر باشد هم فوق‌العاده متنفر است. عشق اسنیپ با گذشت سالیان طولانی از بین نرفت و او تا پایان زندگی خود هنوز هم عشق لیلی را در قلبش نگه داشت. همین داستان عاشقانه باعث تغییر رفتار سوروس جوان شد، اما این خاطرات بد هیچ وقت ذات او را به سمت جبهه تاریکی نکشاند.

نظر شما در مورد داستان غم‌انگیز پرفسور اسنیپ و به تصویر کشیدن آن‌ها در عکس‌های مورد بحث چیست؟ نظرات خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


۱۰ بازی که طرفداران اتک آن تایتان حتما باید بازی کنند

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها