اخبار بازی خبر

ساخت کشتی دزدان دریایی توسط بازیکن لگو فورتنایت + ویدیو

یکی از بازیکنان ماهر و با‌استعداد لگو فورتنایت موفق شده که با استفاده ا ابزار‌ها و آیتم‌های موجود در این بازی یک کشتی دزدان دریایی با کاربرد‌ها و جزئیات مختلف بسازد.

بازی لگو فورتنایت یک تجربه سندباکس است که در آن به بازیکنان مقدار زیادی منابع داده می‌شود تا موارد دلخواه خود را بسازند. به این واسطه بازیکنان با هر سن و سالی تشویق می‌شوند که از خلاقیت خود استفاده کرده و در کنار هم در دنیای بلوکی که با ماب‌های خطرناک پر شده، برای بقا تلاش کنند. این حالت PvE با داشتن مجموعه‌ای از ابزار‌ها، موجب می‌شود که بازیکنان بتوانند موارد مختلفی از جمله وسایل نقلیه و خانه‌ها را بسازند. همچنین سلاح‌هایی وجود دارد که بازیکنان به کمک آن‌ها می‌توانند دشمنان را از بین برده و منابع ارزشمندی جمع‌آوری کنند.

ماد جدیدی برای ماینکرفت بلوک‌های داخل بازی را به قطعات لگو تبدیل می‌کند! + ویدئو

در مدت کوتاهی که از انتشار بازی LEGO Fortnite می‌گذرد، بازیکنان متوجه شدند که چگونه با استفاده از آجر‌ها سازه‌های پیچیده و بزرگ بسازند. این رویکرد تا جایی پیش رفته است که کاربران مختلف شبکه اجتماعی ردیت اقدام به نمایش ساخته‌های خود می‌کنند. به این واسطه تا‌کنون شاهد موارد شگفت‌انگیزی از جمله وسایل نقلیه با قابلیت رانندگی و ساخت منجنیق برای پرتاب اشیا مختلف به سمت دشمنان بوده‌ایم.

یکی از بازیکنان خلاق لگو فورتنایت که در شبکه اجتماعی ردیت با نام GingerJay1991 شناخته می‌شود، در تجربه خود دست به ساخت یک کشتی دزدان دریایی زده که طراحی آن سایر کاربران را شگفت‌زده کرده است. این کشتی که قابل هدایت بوده و روی آب شناور است، دارای چند بخش کلیدی مثل بادبان‌ها و دکل وسط عرشه است. همچنین سازه GingerJay1991 دارای بخش‌های داخلی قابل گشت و گذار بوده که پر از آیتم‌ها تزئینی مثل میز و صندوقچه است.

بسیاری از بازیکنان LEGO Fortnite به تحسین این بازیکن پرداخته و کشتی بزرگ او را بهترین سازه‌ای که تا‌کنون در بازی دیده‌اند، معرفی کرده‌اند. ویدیو کشتی دزدان دریایی ساخته شده در لگو فورتنایت را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازیکنان LEGO Fortnite این امکان را دارند که با استفاده از ابزارها و متریال‌های متنوع موجود در این بازی، سازه رویایی خود را بسازند. زمانی که منابع کافی را از روش‌های مختلف جمع‌آوری کردند، می‌توانند شروع به تزئین سازه خود با آیتم‌هایی مثل مبلمان و دکوراسیون کنند. برای آن دسته از کسانی که می‌خواهند وقت خود را صرف سایر بخش‌های لگو فورتنایت کنند، نمونه‌های از قبل ساخته‌شده وجود دارد.

چگونه در بازی لگو فورتنایت Heavy Wool بدست بیاوریم؟

علاوه بر حالت لگو، چپتر اول فصل پنجم بازی Fortnite حاوی مجموعه‌ای از محتوا‌های تازه، بروز‌رسانی‌های نقشه، اصلاحات انیمیشن‌ها و رویداد‌هایی با مدت زمان محدود با پاداش‌های فوق‌العاده است. به این واسطه بازیکنان به اسکین‌های جدیدی با محوریت شخصیت‌های محبوب از جمله سالید اسنیک و لاک‌پشت‌های نینجا دسترسی پیدا کردند. همچنین طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید به صورت دائمی به بازی فورتنایت اضافه شدند. طبق برنامه‌ریزی اپیک گیمز، آپدیت اصلی بعدی این اثر در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ (۸ مارس ۲۰۲۴) منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد ساخت کشتی دزدان دریایی در بازی لگو فورتنایت چیست؟ آیا این سازه توانسته نظر شما را جلب کند؟ در طول تجربه خود چه مواردی را ساخته‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده بازی که طرفداران اتک آن تایتان حتما باید بازی کنند

ده بازی که طرفداران اتک آن تایتان حتما باید بازی کنند

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ماینکرااااااااااااافت باز
پاسخ

بهترین چیزی بود که دیدم حالم از فورتنایت و لگو فورتنایت بهم میخوره