اخبار سینما و انیمیشن خبر

پوستر My Hero Academia بهترین پیش‌درآمد این انیمه را نشان می‌دهد

بسیاری از طرفداران انیمه My Hero Academia خواهان بازگشت به گذشته و نمایش دوران قبل از وقایع اصلی هستند. در همین راستا، این افراد دست به خلق آثار هنری جدیدی از جمله یک پوستر محبوب زده‌اند.

مانگا مدرسه قهرمانانه من در حال حاضر مشغول نمایش نبرد بین نیروهای خیر و شرح با جزئیات دقیق است. اما این بدان معنا نبوده که این اثر شونن ابر‌قهرمانی از شرح گذشته غافل شده است. به این واسطه کوهی هوریکوشی داستان‌هایی از روزهای اولیه همه برای یکی و به قدرت رسیدنش، در دوران پیش از تولد دکو را روایت کرده است. در شرایطی که طرفداران به ساخت چنین اثری علاقه نشان داده‌اند، یکی از این افراد دست به طراحی پوستری زده که انیمه پیش‌در‌آمد My Hero Academia را به تصویر می‌کشد.

تاریخ دقیق شروع فصل هفتم انیمه My Hero Academia مشخص شد

از روز‌های ابتدایی ظهور کوسه‌ها، همه برای یکی روی جهان حکومت می‌کرد. خوش‌بختانه تصمیمات او باعث می‌شود که بذر نابودی‌اش کاشته شود، زیرا او مسئول ایجاد قدرت متضادش یعنی یکی برای همه است. این قدرت در نهایت به آل مایت و دکو می‌رسد. با وجود آن که در بخش‌های مختلف مانگا و انیمه My Hero Academia شاهد وقایع زندگی آل مایت بودیم، اما هنوز بخش زیادی از حیات نماد صلح سابق نا‌گفته باقی مانده است.

در حالی که هیچ پیش‌درآمدی برای مدرسه قهرمانانه من در نظر گرفته نشده، فضای زیادی برای روایت داستان وجود دارد. به همین منظور یکی از طرفداران انیمه My Hero Academia با نام کاربری cpasDryNa در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، دست به طراحی و انتشار پوستر نسخه پیش‌درآمد این اثر زده است. این پوستر را در زیر مشاهده می‌کنید:

پوستر انیمه پیش‌درآمد مدرسه قهرمانانه من
در پوستر انیمه پیش‌درآمد مدرسه قهرمانانه من می‌توانیم شخصیت‌های نانا شیمورا و آل مایت را ببینیم

مثل دکو، آل مایت بدون کوسه و قدرت ابر قهرمانی متولد شد. با این حال او به لطف قدرت یکی برای همه به بزرگ‌ترین ابر‌قهرمان ژاپن تبدیل شد. پیش از تبدیل شدن به نماد صلح و متحد کردن ژاپن، توشینوری یاگی به عنوان یک دانش‌آموز با نانا شیمورا آشنا شده و قدرت یکی برای همه را به دست می‌آورد. شیمورا خود قهرمان بزرگی بوده که اتفاقا مادربزرگ یکی از ابر‌شرور‌های جهان یعنی شیگاراکی است.

اولین تریلر از فصل هفتم انیمه My Hero Academia منتشر شد + ویدیو

سال ۲۰۲۴ از جهات مختلف بازه زمانی بزرگی برای My Hero Academia محسوب می‌شود. فصل هفتم انیمه اقتباسی قرار است در ماه مه نمایش داده شود و سپس چهارمین انیمه سینمایی به روی پرده سینما خواهد رفت. در حالی که هوریکوشی مشغول کار روی آرک داستانی پایانی است، اما مشخص نیست که مدرسه قهرمانانه من در سال جاری به اتمام می‌رسد یا خیر.

نظر شما در مورد انیمه پیش‌در‌آمد My Hero Academia چیست؟ آیا از ساخت چنین اثری و نمایش گذاشته آل مایت استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سسسس
پاسخ

دکو که از اول قدرت داشت.
میدوریا منظورتونه ؟

My
پاسخ

دکو همون میدوریاس رفیق

Shigaraki
پاسخ

دکو از اول بی قدرت بود که المایت بهش قدرت یکی برای همه رو میده

Shigaraki
پاسخ

نمی دونم چه ربطی داره که این دو تا رو گذاشته شیمورا که مرده فقط تو بعضی از قسمتا میاد که با دکو صحبت کنه و المایت هم که کار خاصی انجام نمیده افتاده دنبال دکو
مبارزه بین شیگاراکی💕
و دکو

راحیل
پاسخ

ببینم کی فصل هفتمش میاد

ایدا
پاسخ

دیه صبرم. تامام شودههههه