خبر

طبق شایعات رویداد Developer Direct ایکس باکس این ماه برگزار خواهد شد!

با توجه به گزارشات چندین منبع، معلوم شده که ایکس باکس قصد دارد تا اواخر این ماه رویداد Xbox Developer Direct برگزار کند که یکی از این منابع مشخص کرده که قرار است این رویداد در اواسط ماه ژانویه برگزار شود. ادعاهای منابع گزارش دهنده به صورت آنلاین تنها چند روز قبل از یک سالگی رویداد Xbox Developer Direct اظهار شد. همانطور که دقیقاً از نام این رویداد مشخص است، هدف از برگزاری رویداد Xbox Developer Direct نگاهی به عناوینی که برخی از استودیوهای مایکروسافت در دست ساخت دارند، است. به طور ویژه این رویداد اولین بار در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳ برگزار شد و مایکروسافت تصمیم گرفت آن را با رویداد اختصاصی The Elder Scrolls Online که بلافاصله پس از آن برگزار شد، ترکیب کند.

در رویداد Developer Direct ایکس باکس و بتسدا در مجموع حدود نیمی از بازی‌ها از جمله Forza Motorsport، Minecraft Legends و Starfield به نمایش گذاشته شد. اوایل امروز در پلتفرم ردیت، کاربری به نام Zantorn ادعا کرد که رویداد بعدی برای Developer Direct ایکس باکس در ۱۴ ژانویه برگزار خواهد شد. در حالی که صحت ادعای او فعلا تایید نشده است، اما گفتنی است که همان شخص قبلاً به درستی پیش‌بینی کرده بود که نینتندو دایرکت (Nintendo Directs) در ۲۱ ژوئن و ۱۴ سپتامبر قرار بود به ترتیب در ۱۸ ژوئن و ۱۰ سپتامبر برگزار شود. حال آخرین ادعای او حاکی از آن است که رویداد بعدی Xbox Developer Direct در یک دوره هفت روزه منتهی به ۲۰ ژانویه برگزار خواهد شد.

بازی انحصاری استارفیلد که اخیرا برای کنسول‌های جدید ایکس باکس عرضه شده است.
بازی انحصاری استارفیلد که اخیرا برای کنسول‌های جدید ایکس باکس عرضه شده است.

با پخش شدن این شایعه جدید، Insider Gaming گزارش داد که او هم می‌داند یک رویداد جدید Xbox برنامه‌ریزی شده و تا ظرف چند هفته آینده برگزار خواهد شد. با فرض این که واقعاً چنین باشد، رویداد آتی احتمالاً از طریق توییچ و یوتیوب پخش خواهد شد، همانطور که در مورد Xbox و Bethesda Developer Direct در سال گذشته اتفاق افتاد. در مورد محتویات رویداد شایعه شده، اطلاعات موجود نشان می‌دهد که امکان دارد مایکروسافت تریلرهای جدیدی را درباره برخی از عناوین خود که در آینده منتشر خواهند شد، به مخاطبین و طرفدارانش ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بازی‌های ریمیک متال گیر سالید ۳ و سایلنت هیل ۲ در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد

در واقع باید گفت که یکی از گزارش‌های اخیر که در اوایل این هفته منتشر شد، ثابت می‌کند که این رویداد دقیقاً همان چیزی است که مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری آن است و همچنین می‌تواند اطمینان خاطری برای طرفداران باشد که طبق آن می‌توانند منتظر Developer Direct بعدی ایکس باکس در ژانویه ۲۰۲۴ باشند. همین منبع همچنین اشاره کرد که بازی سبک بقا Towerborne که استودیو Stoic و عنوان اکشن ماجراجویی Senua’s Saga: Hellblade 2 از استودیوی Ninja Theory هر دو آماده حضور در رویداد آینده هستند.

کنفرانس Xbox Developer Direct در سال گذشته به مدت ۴۵ دقیقه برگزار شد، بنابراین بدون در نظر گرفتن این که چه زمانی به پایان خواهد رسید، مدت زمان رویداد بعدی احتمالاً با قبلی مشابه خواهد بود. نظر شما درباره این رویداد چیست؟ به نظر شما در این رویداد باید منتظر چه عناوینی باشیم؟ نظر خود را در این رابطه حتما با ما به اشتراک بگذارید.

ترسناک‌ترین لحظات رزیدنت اویل که حتما باید تجربه کنید

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها