اخبار بازی خبر

بازی جدید سری Metal Gear Solid انحصاری پلی استیشن ۵ خواهد بود

شایعه جدیدی در فضای اینترنت منتشر شده که طبق آن بازی جدیدی از سری Metal Gear Solid ساخته شده و به عنوان یکی از آثار انحصاری کنسول پلی استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت.

وب سایت اسپانیایی Area Jugones منبع مهمی در صنعت ویدیو گیم بوده که تا‌کنون اطلاعات مختلفی را پیش از اعلام رسمی، فاش کرده است. این وب سایت پیش از رونمایی از بسته الحاقی بازی God of War Ragnarok در رویداد The Game Awards، آن را لو داده بود. حال این وب سایت اعلام کرده شرکت کونامی مشغول ساخت بازی تازه‌ای از سری متال گیر سالید است که به صورت انحصاری روی کنسول نسل نهمی پلی استیشن منتشر خواهد شد.

بازی‌های ریمیک متال گیر سالید ۳ و سایلنت هیل ۲ در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد

با استناد به این گزارش وب سایت Area Jugones، شرکت Konami از سال‌ها پیش در حال کار روی نسخه ریمیک اولین بازی Metal Gear Solid برای انتشار روی کنسول PS5 است. در این گزارش آمده که شرکت ژاپنی پس از ارائه Metal Gear Solid Delta که در واقع نسخه ریمیک بازی متال گیر سالید ۳ است، تمام تمرکز خود را روی ریمیک بازی اول معطوف خواهد کرد.

متال گیر سالید
شرکت کونامی پروژه‌های مختلف با محوریت متال گیر سالید در دست ساخت دارد

متاسفانه اطلاعات ارائه شده از این اثر در همین حد بوده و جزئیات بیشتری منتشر نشده است. به همین دلیل مشخص نیست که چه استودیو مسئولیت ساخت بازی جدید سری Metal Gear Solid را بر‌عهده داشته و چه زمانی از این اثر رونمایی و منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که گزارش Area Jugones در حد شایعه بوده و احتمال عدم تحقق آن وجود دارد. در نتیجه نمی‌توان نسبت به اثر جدید سری متال گیر سالید مطمئن بود و باید منتظر معرفی رسمی باشیم.

نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid Snake Eater معرفی شد

در زمان نگارش این مطلب هیچ‌یک از طرفین درگیر در پروژه Metal Gear Solid یعنی شرکت کونامی و پلی استیشن واکنشی به گزارش Area Jugones نشان نداده‌اند. در صورتی که بازی جدیدی از متال گیر سالید در حال ساخت باشد، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک رونمایی شود. نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا موافق ساخت نسخه ریمیک اولین بازی سری مذکور هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ترسناک‌ترین لحظات رزیدنت اویل که حتما باید تجربه کنید

ترسناک‌ترین لحظات رزیدنت اویل که حتما باید تجربه کنید

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها