آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک خبر

دو بازی موبایلی باب اسفنجی شلوار مکعبی را با تخفیف بخرید

پس از عرضه موفق بازی SpongBob SquarePants: The Cosmic Shake روی پلتفرم موبایل، سازندگان یک باندل ویژه را برای طرفداران پلتفرم آیفون در نظر گرفته‌اند. به لطف این باندل شما می‌توانید دو بازی موبایلی باب اسفنجی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake که به تازگی برای پلتفرم موبایل منتشر شده، موفقیت‌های زیادی به همراه آورد و برای شرکت ناشر سودآور بود. به همین دلیل آن‌ها تصمیم گرفتند این اثر را در کنار یک بازی موبایلی باب اسفنجی دیگر و در قالب یک باندل در دسترس قرار دهند تا علاقه‌مندان بتوانند با تخفیفی مناسب به خرید آن بپردازند.

از بستنی باب اسفنجی شلوار مکعبی رسما رونمایی شد

این باندل علاوه بر The Cosmic Shake شامل نسخه ریمیک بازی SpongeBob SquarePants: The Battle for Nikini Bottom هم می‌شود. The Battle of Bikini Bottom در واقع نسخه بازسازی شده اثری با نام مشابه است که اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود. با این حال استودیو Purple Lamp در سال ۲۰۲۰ دست به ساخت عرضه ریمیک این بازی زد و در سال ۲۰۲۱ هم نسخه موبایلی آن را در دسترس طرفداران قرار داد.

اما حالا این دو بازی موبایلی باب اسفنجی که هر کدام در نوع خود آثار جذابی هستند، در قالب یک باندل تخفیف خورده ۱۵ دلاری در اپ استور دیده می‌شوند. این در حالی است که اگر بخواهید دو بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake و SpongeBob SquarePants: The Battle of Bikini Bottom را به صورت جداگانه برای دستگاه‌های آی او اس بخرید، باید چیزی حدود ۲۰ دلار خرج کنید.

بازی موبایلی باب اسفنجی
دو بازی The Battle for Bikini Bottom و The Cosmic Shake تخفیف خورده‌اند

راستی دقت کنید که قیمت نسخه موبایلی این دو بازی به مراتب از نسخه کنسولی آن‌ها کم‌تر است. در حالی که شما می‌توانید این دو بازی را با قیمت ۱۵ دلار در اپ استور بخرید، نسخه نینتندو سوییچ The Cosmic Shake و The Battle for Bikini Bottom  به ترتیب با قیمت‌های ۴۰ و ۳۰ دلاری به فروش می‌رسند (مجموعا ۷۰ دلار). بدین ترتیب اگر به سراغ باندل مورد بحث بروید حدود ۵۵ دلار صرفه‌جویی خواهید کرد.

باب اسفنجی و دوستانش در بازی Oh Baby Kart حضور خواهند داشت!

علاوه بر این باید بدانید که احتمال عرضه چنین باندلی در پلی استور برای دستگاه‌های اندرویدی بعید است؛ چرا که ما شاهد موارد مشابه زیادی در طی سال‌های اخیر نبوده‌ایم. پس اگر به دنبال بازی موبایلی باب اسنفجی می‌گردید و همزمان به یک دستگاه که از آی او اس پشتیبانی می‌کند دسترسی دارید، به هیچ وجه نباید این دو بازی و تخفیف مناسب آن را از دست بدهید.

حال اگر آشنایی زیادی با دو ویدیو گیم مورد بحث ندارید باید بدانید در مورد دو بازی پلتفرمرِ سرگرم کننده صحبت می‌کنیم که علاوه بر خود باب، امکان کنترل شخصیت‌هایی مثل سندی و پاتریک را هم در اختیار گیمر قرار می‌دهند. نظر شما در مورد بازی موبایلی باب اسفنجی شلوار مکعبی چیست؟ نظرات خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


ترسناک‌ترین لحظات رزیدنت اویل که حتما باید تجربه کنید

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس
پاسخ

سلام کمبود موضوع دارین معلوم نیست چی سرهم میکنید فقط میخواید مقاله رو زیاد نشون بدین تا حالا ت بازی باب اسفنجی کنسولی رو موبایل منتشر شده و همین حالا از سایت فارسوید میتونید دانلود کنید تموم شد رفت

کاکا سنگی (ورژن 5.6)
پاسخ

ببند اون دهنو؟؟؟؟؟؟