اخبار سینما و انیمیشن خبر

تصاویر و تریلر قسمت دوم انیمه Solo Leveling منتشر شد + ویدیو

انیمه Solo Leveling به عنوان یکی از مهم‌ترین آثار سال ۲۰۲۴ اخیرا شروع شده است. در آستانه پخش قسمت دوم، تصاویر و تریلر این اپیزود منتشر شد.

انیمه سولو لولینگ دنیایی مملو از شکارچیان، جادو و کشتار را به تصویر می‌کشد. در حالی که این اثر برای طرفداران آن یک انیمه مورد‌انتظار بود، اما اپیزود اول توانست بینندگان را شگفت‌زده کند. استقبال از انیمه Solo Leveling تا جایی پیش رفت که سرورهای کرانچی‌رول برای مدت کوتاهی از کار افتادند. در ادامه روند پخش این اثر، تصاویر و تریلر قسمت دوم منتشر شده تا طرفداران بیشتر با آینده «بدترین شکارچی جهان» آشنا شوند.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

قسمت اول انیمه سولو لولینگ نه تنها دنیای خشن این اثر را معرفی کرد، بلکه به خوبی نشان داد که وضعیت جین وو سونگ تا چه حد وخیم است. این شخصیت که به عنوان یک «شکارچی سطح E» رتبه‌بندی می‌شود، به منظور کسب درآمد برای خانواده‌اش مجبور می‌شود در مبارزات خشونت‌باری شرکت کند که به هیچ وجه آماده آن نیست. حتی حریفان سطح پایین در سیاه‌چال‌ها هم می‌توانند به سونگ آسیب جدی وارد کنند. اما خوشبختانه تجربه او و موقعیت وحشتناکی که در آن قرار دارد، به سودش تمام می‌شوند.

جین وو سونگ را در حالی در پایان اپیزود قبل ترک کردیم که او و همراهان به واسط یک حرکت اشتباه در وضعیت مرگ یا زندگی قرار گرفتند. شکارچیان با تصمیم نفوذ بیشتر به سیاه‌چالی که شروع آن آسان بوده، حالا باید تلاش کنند تا در مبارزه با مجسمه‌های شیطانی که بیش از حد مایل به کشتن شخصیت‌های مقابلش است، زنده بمانند. تصاویر و تریلر قسمت دوم انیمه Solo Leveling را در زیر مشاهده می‌کنید:

انیمه سولو لولینگ یکی از آثاری است که باید در سال ۲۰۲۴ تماشا کنید. بیش از یک دهه از ظهور ناگهانی دروازه‌ها که دنیای انسان‌ها را به بعد‌های متفاوتی متصل می‌کنند، می‌گذرد. از این زمان، افراد خاصی که شکارچی نامیده می‌شوند، قدرت‌های ماورائی به دست آوردند. شکارچیان با استفاده از قدرت خود اقدام به تسخیر سیاه‌چال‌های داخل دروازه‌ها کرده و به این واسطه امرار معاش می‌کنند.

انیمه Solo Leveling به زودی پخش خواهد شد؛ انتشار تریلر جدید

در این دنیای خشن و بی‌رحم، شکارچی رده پایین جین وو سونگ به عنوان ضعیف‌ترین در تاریخ بشریت شناخته می‌شود. یک روز زمانی که او نا‌خواسته در یک سیاه‌چال رده بالا قرار می‌گیرد، به شدت زخمی می‌شود. در چنین شرایطی یک پنجره مرموز جلوی او ظاهر می‌شود. از آن جایی که سونگ در آستانه مرگ است، تصمیم می‌گیرد که پیشنهاد را بپذیرد. به این دلیل او تنها کسی که قادر به ارتقا سطح است.

آیا انیمه Solo Leveling را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا لیاقت معرفی به عنوان بهترین انیمه جدید در سال ۲۰۲۴ را دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
han
پاسخ

عاخ جون امروز میاااد

...
پاسخ

اس.ل فردا میاد

Amir
پاسخ

زمان پخشش کی به کی هر قسمت

هینا
پاسخ

هر هفته یکشنبه ها

بنگ بنگ
پاسخ

از روز اول پخش تریلر میدونستم خفنه فکنم قسمت دووم بترکونه

ونزدی
پاسخ

من نمیدونم چی میگید

YAZDAN
پاسخ

به خاطر این وان پانچ من افتاد برای ۲۰۲۶