بازی Nobody’s Left که توسط استودیو ایرانی Madrain ساخته میشود، یک ویدیو گیم مستقل است که مخاطب را به یک دنیای آخر الزمانی و خطرناک میفرستد. عناصر این بازی به گونهای طراحی شدهاند که طرفداران The Last of Us و Red Dead Redemption در آن حس آشنایی خواهند داشت.
بازیهای ویدیویی در به تصویر کشیدن جهانهای آخر الزمانی فوقالعاده هستند و ما تا به حال آثار متعددی را دیدهایم که با محوریت همین ایده درست شدهاند. بازی Nobody’s Left که توسط یک توسعه دهنده ایرانی ساخته میشود، یک ویدیو گیم شوترِ سوم شخص است که وقایع آن در یک شهر آخر الزمانی رخ میدهد؛ شهری که ساکنین آن برای زنده ماندن راه سختی در پیش دارند.
نمایش حالت جدید در نسخه ریمستر The Last of Us Part ۲ + ویدیو
در این میان شما کنترل شخصیتی را به دست میگیرید که پیش از این و زمانی که همه چیز معمولی بود در شهر مذکور سکونت داشت. اما حالا که شرایط تغییر کرده و هیچ چیزی سر جای خود قرار ندارد، او باید با تمام توان برای زنده ماندن و حفظ زندگی خود تلاش کند. طبق توضیحاتی که خود سازنده در مورد بازی Nobody’s Left میدهد، تنها قانونی که در شهر مورد بحث وجود دارد قانون جنگل است. پس شخصیت اصلی باید به شکار سایرین بپردازد تا خود کشته نشود.
اما همانطور که در عنوان هم اشاره کردیم بازی ایرانی Nobody’s Left شباهت زیادی به سری The Last of Us دارد و به شکلی آشکار از آن الهام میگیرد. این بازی هم درست مانند منبع الهام خود از ترکیب مخفیکاری و اکشنهای شلوغ استفاده میکند تا گیمر را به وجد آورد. علاوه بر این باید بدانید که شخصیت اصلی داستان این بازی یک کابوی محسوب میشود که ناخودآگاه حس و حال سری Red Dead Redemption را تداعی میکند.
به نظر میرسد که محمد خاکزاد به عنوان توسعه دهنده این بازی میخواهد یک سیستم تیراندازی واقع گرایانه را ارائه دهد که سلاحها در آن فوقالعاده ملموس به نظر میرسند. از آنجایی که در Nobody’s Left سیستم Aim-Assist وجود ندارد، تک تک گلولهها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید برای بهرهگیری حداکثری از آنها با سلاحها خو بگیرید. همین موضوع باعث میشود که گیمپلی بازی مورد بحث سختتر شود تا در دنیای بیرحم آن کار دشوارتری داشته باشید.
با وجود اینکه به نظر میرسد این بازی شما را به شکار زامبیها نمیفرستد، اما دشمنان همچنان از مهارت زیادی برخوردار هستند و میتوانند با نشانهگیری دقیق خود شخصیت اصلی را به دردسر بیندازند. همه این موارد در کنار هم باعث میشوند که شما ذهن خود را پیش از هر مبارزه به کار بیندازید و با نقشه کشیدن راه هموارتری برای رسیدن به پیروزی و کشتن حریف پیدا کنید.
نکته جالب دیگری که میتوان به آن اشاره کرد، نامهها و آیتمهای مربوط به داستان است که آنها را در سطح دنیای بازی پیدا خواهید کرد. هر یک از این آیتمها اطلاعات جدیدی در مورد داستان و دنیای بازی Nobody’s Left به شما میدهند تا به تدریج متوجه ماجرا شوید و بفهمید که چرا دنیا به این وضعیت نامناسب رسیده است. داستان این اثر هم از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود و در صورت علاقه به ویدیو گیمهای داستانی، احتمالا لحظات لذت بخشی را در این بازی ایرانی تجربه خواهید کرد.
متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در مورد زمان عرضه بازی Nobody’s Left وجود ندارد و باید منتظر اطلاعات جدید از محمد پاکزاد باشیم. اما تا آن زمان بهتر است به صفحه استیم Nobody’s Left بروید و آن را به Wishlist خود اضافه کنید. نظرات خود درباره این بازی و ویژگیهای آن را با تیم کافهبازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
ترسناکترین لحظات رزیدنت اویل که حتما باید تجربه کنید
خوبه از بازی میدان نبرد مپبایل هم مطلب بذارین
دلقک بصیک
بچه سال
برای کدام سکو ساخته میشه ویندوز یا کنسول؟
سکو؟ جدیده؟؟ همه جا میگن پلتفرم
داری اشتباه میزنی
حالا تو جوابشو بده اوستا؟¿
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سکوی پرتاب🤣🤣🤣
دهن سرویس 🤣🤣🤣
میم نزنید با این اصطلاحات دیوان جواد خیابانی.
پلتفرم بگی رایج تره تا بیای چیز های سمی تری مثل این رو بگی.
مثلا:کراوات(دراز آویز زینتی)
فک کنم پیسی باشه چون معمولا بیشتر استودیو های ایرانی پلتفرمشون پیسی هستش و عده کمی برای کنسوله اگر کنسول باشه یا میان نسلی هستش یا برای نسل۹ کنسول ها مثلا ایکس باکس سری ایکس یا پلی استیشن ۵.
فک می کنم اگر برای کنسول منتشر بشه با توجه به اینکه گفته به Red dead redmotainهستش احتمالا برای نسل۸ هم منتشر بشه چون گرافیک این نسخه در حد نسل۷ بودش در کنار لست که اون هم نسل۷ بودش اگر اطلاعات دقیق تری نسبت به اون که نسخه ریمیک رو دارن میگن یا اصلی یا ریمستر لست و یا ریمستر ردد خیلی بهتر میشد گفت که حداقل میشه رو چه کنسولی اجرا کرد.
برای پیسی که حتما منتشر میشه چون بیشتر استودیو های ایرانی بیشتر بازی هاشون رو برای پیسی منتشر می کنن و پلتفرم در دسترس تری هستش تا کنسول.
لست او آس مناطق خدا زده
مامانت هم همینا میگفت
ایرانو چه به این بازیا
مثل اینکه شما هنوز برنامه نویس های ایران رو نمیشناسی یه بازی هایی ساختن که پشمای تمام بازی سازای خارج ریخت ولی دولت اجازه منتشر شدنش رو نداد و پروژه کنسل شد هیچ وقت ایرانی هارو دسته کم نگیر از خیلی ها بهتریم فقط دولت …