خبر

عرضه بازی هلبلید ۲ برای کنسول‌های ایکس باکس فعلا بصورت دیجیتالی خواهد بود

جدیدا استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) اطلاعاتی را از بازی هلبلید ۲ (Hellblade 2) را در رویداد دولوپر دایکرت ایکس باکس امروز ارائه کرد که طی آن اطلاعات تأیید کرد که این بازی فقط بصورت دیجیتالی و با قیمت متوسط ​​عرضه خواهد شد و از نظر روند پیشبرد آن باید گفت که روایت آن خطی و شبیه به بازی اول خواهد بود. سازندگان همچنین توضیح دادند که عنوان Senua’s Saga: Hellblade 2 یک بازی است که به زبان خودمان بصورت دلی ساخته شده ساخته شده و از نظر روایت و پیشبرد داستان خطی و شبیه به اولین نسخه Hellblade خواهد بود که با روایتی متمرکز و تنها به صورت دیجیتالی با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

وبلاگ رسمی ایکس باکس طی پستی تایید کرده که نسخه اول بازی یعنی Hellblade: Senua’s Sacrifice بین هفت تا نه ساعت مدت زمان گیم پلی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بنابراین به نظر می‌رسد که می‌توانیم انتظار مدت زمان گیم پلی مشابه یا کمی بیشتر را داشته باشیم. البته لازم به ذکر است که نسخه اول بازی برای کنسول‌های نسل هشتم در ابتدا عرضه شده بود و از تمام قابلیت‌های فنی نسل نهم استفاده نمی‌کرد. اگر سازندگان در نسخه دوم فقط به پیشرفت گرافیکی بسنده کنند، بعید است که بازی بتواند آنطور که باید ظاهر شود.

تصویری منتشر شده از بازی هلبلید 2 (Hellblade 2) که برای نسل جدید کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد.
تصویری منتشر شده از بازی هلبلید ۲ (Hellblade 2) که برای نسل جدید کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

هدف سازندگان از عرضه دیجیتالی بازی این است که روحیه عناوین AAA مستقل و بازی اول را در نسخه جدید بازیابی کنند، سازندگان همچنین خاطرنشان کردند که مزیت آزادی عملی که عرضه دیجیتالی به ما ارائه می‌داد، باعث می‌شد تا بتوانیم یک بازی را که کاملاً با تجربه مورد نظر ما مطابقت داشته باشد را با قیمت پایین‌تری عرضه کنیم تا بسیاری از گیمرها تشویق شده و سراغ بازی ما بیایند. عرضه دیجیتالی برای کسانی که کلکسیونر هستند به نوعی خبر بدی محسوب می‌شود، چون نمی‌توانند بازی را بصورت فیزیکی در قفسه‌ بازی‌های خود داشته باشند. البته این عرضه برای مدت کوتاهی خواهد بود و بعد از آن شاهد عرضه نسخه فیزیکی بازی خواهیم بود. درست همانطور که برای نسخه اول بازی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: رتبه‌بندی تمام بازی‌های پرنس آف پرشیا

لازم به ذکر است که نسخه اول بازی هلبلید در ابتدا توسط نینجا تئوری برای اولین بار با قیمت ۳۰ دلار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. مدتی بعد این استودیو با ۵۰۵ Games برای نسخه فیزیکی همکاری‌هایی داشت که هنوز هم به راحتی در فروشگاه‌ها در دسترس است. در نهایت باید گفت که به طور مشابه این اتفاق می‌تواند برای نسخه دوم بازی هم بیافتد و گیمرها نگران این قضیه نباشند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا به نظر شما بازی هلبلید ۲ می‌تواند موفق ظاهر شود؟ لطفا نظرات خود را در این باره حتما با ما به اشتراک بگذارید.

خاطره انگیزترین بازی‌های پلی استیشن

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها