آخرین اخبار جی‌تی‌ای خبر

باز‌سازی تریلر جی تی ای ۶ توسط تیم هیوندای موتوراسپورت + ویدیو

تیم اتوموبیل‌رانی هیوندای موتوراسپورت در تازه‌ترین ویدیوی خود اقدام به بازسازی تریلر معرفی بازی جی تی ای ۶ به زیبایی‌ هر چه تمام‌تر کرده است.

راکستار گیمز به دلیل ساخت تعدادی از بهترین آثار تاریخ از جمله سری بازی‌های Grand Theft Auto و Red Dead Redemption در بین بازیکنان شناخته می‌شود. این مجموعه‌ها دارای دنیای وسیعی بوده که به لحاظ محتوا غنی و از نظر داستانی عمیق هستند. 

تی پین اعلام کرده که در بازی جی تی ای ۶ حضور دارد

مسلما ساخت چنین بازی‌هایی در مدت زمان کوتاه ممکن نیست. به همین دلیل در نسل هشتم کنسول‌های خانگی تنها یک اثر جدید یعنی رد دد ردمپشن ۲ در دسترس قرار گرفت. در شرایط کنونی چشم همه بازیکنان به بازی جی تی ای ۶ دوخته شده که قرار است پنج سال بعد از شروع نسل نهم، در سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

تریلر GTA 6
اعضای تیم اتوموبیل‌رانی هیوندای موتوراسپورت تلاش کرده‌اند که تمامی بخش‌های تریلر جی تی ای ۶ را بازسازی کنند

علاوه بر بازی‌ها، تریلر معرفی آن‌ها نیز محبوبیت زیادی داشته و تازه‌ترین این دست ویدیوها یعنی تریلر معرفی بازی GTA 6 موفق به جذب میلیون‌ها بیننده و ثبت رکوردهای مختلف شده است. این ویدیو به حدی مورد استقبال قرار گرفت که هزاران باز‌سازی از آن از جمله در دنیای ماینکرافت ساخته شده است.

جوکر فلوریدا راکستار را به متحد شدن با هکر جی تی ای ۶ تهدید کرد

تیم اتوموبیل‌رانی هیوندای موتوراسپورت با استفاده از آهنگ تریلر رونمایی از جی تی ای ۶ به همراه دیالوگ‌ها و نما‌های بر‌گرفته از مسابقات که شبیه به بخش‌های مختلف ویدیو مذکور هستند، اقدام به باز‌سازی آن کرده است. این ویدیو حتی حاوی لحظاتی است که اعضای تیم هیوندای موتوراسپورت وانمود می‌کنند که شخصیت‌های اصلی بازی بوده و اعمال آن‌ها را تکرار می‌کنند. این باز‌سازی که یکی از بهترین نمونه‌های تریلر جی تی ای ۶ است را در زیر مشاهده می‌کنید:

باز‌سازی تریلر جی تی ای ۶ توسط تیم هیوندای موتوراسپورت

به نظر نمی‌رسد که تیم اتوموبیل‌رانی هیوندای موتوراسپورت در قالب ویدیو باز‌سازی تریلر معرفی بازی GTA 6 هدفی به جز بازاریابی را دنبال کرده باشد. با این حال تعدادی از افراد اشاره کرده‌اند که احتمالا هیوندای به دلیل استفاده از صدای تریلر با مشکل حقوقی رو‌برو خواهد شد. در مقابل تعدادی باور دارند که این کار با اجازه راکستار انجام شده و بخشی از کمپین بازاریابی جی تی ای ۶ است.

نظر شما در مورد بازسازی تریلر GTA VI توسط تیم اتوموبیل‌رانی هیوندای موتوراسپورت چیست؟ آیا این ویدیو توانسته نظر شما را جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


بهترین شخصیت‌های دنیای پلی استیشن که باهاشون کلی خاطره داریم

بهترین شخصیت‌های دنیای پلی استیشن که باهاشون کلی خاطره داریم

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها