آخرین اخبار ماینکرافت خبر

یکی از بازیکنان ماینکرفت ۱۸۰۰ ساعت برای ساخت شهر یارنام از بلاد بورن صرف کرده است

یکی از بهترین بخش‌های بازی ماینکرفت (Minecraft) توانایی ساخت تقریباً هر چیزی در آن است. رنگ‌ها، بافت‌ها و شکل‌های مختلف بلوک را می‌توان به روش‌های فوق‌العاده منحصربه‌فرد و جالبی در این بازی ترکیب کرد که امکان کشف محدودیت‌های تخیل شما را فراهم می‌کند و همین موضوع بازی ماینکرفت را به یک عنوان فوق العاده محبوب برای طرفداران سری‌های دیگر مانند بازی‌های FromSoft’s Souls تبدیل کرده و بسیاری عشق خود را با ساخت فن آرت برای بازی‌های دیگر در ماینکرفت در قالب بیلد ابراز می‌کنند.

حال اخیرا یوتیوبری به نام پوتومی (Potomy) که یکی از طرفداران Minecraft و بلادبورن (Bloodborne) است، توانسته کل شهر یارنام (Yharnam) در بازی بلادبورن را بازسازی کرده، نمونه‌ای عالی از این است که برخی از طرفداران چقدر می‌توانند در این باره پراشتیاق باشند. جالب است بدانید به گفته سازنده، این پروژه بیش از ۱۸۰۰ ساعت طول کشیده و این مدت زمان در سطح جزئیات سازه مشهود است، زیرا هر کلیپ تایم‌لپسی که از آن نمایش داده شده، یک چیز باورنکردنی دیگر را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با مجله بازار همراه باشید.

شهر یارنام ساخته شده در بازی ماینکرفت

تصویری از زیر پل بزرگ شهر یارنام ساخته شده در بازی ماینکرفت

تصویری از زیر پل بزرگ شهر یارنام ساخته شده در بازی ماینکرفت

ساختمان واقعی توضیح داده شده توسط Potomy لزوماً پیچیده نیست، فقط خسته کننده است. بسیاری از فرآیندهای تفریحی آن شامل بازسازی آهسته و روشمند بیلد مورد نظر است، فقط برای بررسی دوبار و سه بار آن هم در بازی و هم از طریق ابزار ویرایشگر نقشه که در زیر با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است. ساختمان تقریباً به طور کامل از انواع مختلف بلوک‌های سنگی خاکستری تشکیل شده است. بسیاری از این‌ها به طور سفارشی توسط Potomy برای این پروژه ساخته شده‌اند، اما معماری گوتیک و رنگ‌های آن هنوز باید الهام‌بخش برخی از طرح‌های بسیار جالب خانه سازی در بازی ماینکرفت باشد.

به نظر می‌رسد این نقشه نیز روی یک دنیای فوق مسطح ساخته شده باشد و این منطقی است، زیرا یافتن یک منطقه مسطح به اندازه کافی بزرگ برای ساختن سازه‌ای به این بزرگی تقریباً غیرممکن است، حتی در یکی از بهترین سیدهای ماینکرفت هم این کار سخت است. با این حال، یک مشکل بزرگ برای نقشه وجود دارد: در واقع دو نقشه کاملاً متفاوت وجود دارد که یک منطقه فیزیکی را نشان می‌دهند. پوتومی توضیح داد که نمای رو به بالا از مقبره اویدون باید دارای پل و ساختمان کلیسای جامع باشد. با این حال، منظره از بالا، Tomb of Oedon را در بازی نشان نمی‌دهد. در عوض نمای یک ساختمان سنگی استوانه‌ای را دارد.

&

;

تطبیق دو نقشه فیزیکی متفاوت در یک فضا یک مشکل بزرگ برای هر تلاشی برای تفریح کردن ​​بوده و اساساً به این معنی است که وفادار ماندن به یک دید از منظره، نقشه را از دیدگاه دیگری نامعتبر می‌کند. راه حل Potomy برای این در واقع کاملاً مبتکرانه بود. پوتومی به جای ایجاد راه حل در لحظه، به جای آن قدمی بر روی مشکل گذاشت و بر کوچه پس کوچه ها و دیگر ساختمان های یارنام تمرکز کرد و این اساساً یک راه حل طبیعی برای این موضوع بود.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

در طول ویدئو Potomy بلوک‌ها، بافت‌ها یا همان تکسچر و ماب‌های سفارشی را نشان می‌دهد که برای پرداختن به جزئیات بیشتر در محیط نسبت به بلوک‌ها ساخته شده‌اند. البته زمان زیادی برای هر بلوک سفارشی یا تکسچر اختصاصی صرف نشده است، اما همه آن‌ها فوق العاده بودند. یکی از مناطقی که به بهترین بخش را نشان می‌دهد، منطقه گورستان است که دارای چهار سنگ قبر سفارشی و همچنین درختان و بلوک‌ها بود.

ابزار مورد استفاده

تلاش برای الهام بیشتر از ساختمان‌های یارنام در بازی ماینکرفت هرگز برای Potomy آسان نبود.

تلاش برای الهام بیشتر از ساختمان‌های یارنام در بازی ماینکرفت هرگز برای Potomy آسان نبود.

پوتومی با جزئیات زیادی توضیح داد که کار کردن روی شهر موجود در بازی بلادبورن به عنوان مرجع چقدر برای او آزار دهنده بوده است. او اشاره کرد که تلاش برای نگاه کردن به ساختمان‌ها در بازی دشوار است، زیرا درست مانند ماب‌های دشمن ماینکرفت، در بلادبورن هم در همه جا دشمنانی وجود دارند. این امر باعث می‌شود که تقریباً غیرممکن باشد که در یک جا باقی مانده و مناطق را به دقت بررسی کنید. با این حال، ابزاری به نام DSMapStudio به Potomy اجازه داد تا کل نقشه را لود کرده تا آزادانه به آن نگاه کند. در حالی که ممکن است این راه حل عالی به نظر برسد، Potomy توضیح داد که این راه مشکلات خود را نیز دارد. یعنی هیچ کدام از شیدرها کار نمی‌کنند.

به طور مشابه بهترین شیدرهای موجود برای ماینکرفت بحث نورپردازی را شگفت‌انگیز می‌کردند و شیدرهای بلادبورن هم نحوه ظاهر نور، سایه‌ها و برخی بافت‌ها را کنترل می‌کنند. این بدان معنا است که باید یک ابزار جدا پیدا شود تا به Potomy اجازه دهد تا ساختمان‌ها را در بازی دیده تا بتواند ببیند با ایجاد نور مناسب کارهای انجام شده چگونه به نظر می‌رسند. خوشبختانه با کمی کمک، Potomy توانست Freecam بلادبورن را به درستی کار کند. آخرین ابزار استفاده شده توسط Potomy ماد debug بود که به او امکان حرکت بسیار سریعتر و حتی امکان حرکت آزادانه از بین دیوارها را داد.

این فقط یک نقشه نیست

دو مورد از 30 ماب موجود در ماد بلادبورن در بازی ماینکرفت

دو مورد از ۳۰ ماب موجود در ماد بلادبورن در بازی ماینکرفت

در حالی که این نقشه در حال حاضر یک خلاقیت حیرت‌انگیز و یکی از بهترین نمونه‌های یک ساخت بزرگ Minecraft است، Potomy در ویدیوی خود نشان داد که نقشه تنها بخشی از چیزی است که او روی آن کار کرده‌ است. همچنین یک ماد ریمیک کامل Minecraft وجود دارد که قصد دارد دشمنان و رئیس‌های نمادین Bloodborne را به شاهکار بزرگ Mojang بیاورد. این ماد به تنهایی کار Potomy نیست و توسط یک تیم کوچک ساخته شده است. این تیم در حال حاضر بیش از ۳۰ مدل مختلف برای شخصیت‌های بازی ساخته است. آن‌ها همچنین بیش از ۱۳۰ انیمیشن مختلف را بر اساس انیمیشن‌های بازی ساخته‌اند تا این شخصیت‌های ماد شده را شبیه همتایان رسمی خود کنند.

پوتومی همچنین اشاره کرد که یکی از اعضای تیم به نام باردو، به تنهایی روی موتوری کار می‌کند که با وارد کردن مدل‌های ساخته شده از بلندر یا Blockbench مستقیماً به بازی، امکان ماادینگ در بازی را در زمان واقعی فراهم می‌کند. نیازی به گفتن نیست که این کار مادهای ماینکرفت را متحول خواهد کرد.

دنیایی عظیم را در ماینکرافت ببینید که ساخت آن ۹ سال طول کشیده!

این پروژه در سطح خود، یک بازآفرینی وفادار شگفت انگیز از شهر یارنام بلادبورن است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda.com


بهترین بازی‌های تک‌نفره که باید با دوستاتون بازی کنید

بهترین بازی‌های تک‌نفره که باید با دوستاتون بازی کنید
تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتک ان تایتان
پاسخ

ای جوننننننن

نظر دادن
پاسخ

ممکن تقلب کرد باشه

نظر دادن
پاسخ

شاید واقعان ۱۸۰۰ساعت وقت گزاشته

احسان محمدی
پاسخ

۱۰۰%تقلب کرده

عرفان حسن خانی
پاسخ

تو کریتیو ساخته دیگه البته با ماد های ورد ادیت

مون
پاسخ

متمعنی کامپیوتر نسوخته