بازی Red Dead Redemption 2 شاهکار استودیو راکستار است، اثری که با گذر زمان مانند یک قرمه سبزی خانگی، بیشتر و بیشتر جا میافتد و تجربه آن برای کسانی که آن را بازی نکردهاند شگفتانگیزتر میشود ولی امروز اینجاییم تا ببینیم اگر Red Dead Redemption 2 توسط شرکتهای دیگری ساخته میشد چه رخ میداد پس در ادامه همراه مجله بازار باشید.
من احتمال میدهم اگر کمپانی بزرگ EA اقدام به ساخت
بازی Red Dead Redemption 2 شاهکار استودیو راکستار است، اثری که با گذر زمان مانند یک قرمه سبزی خانگی، بیشتر و بیشتر جا میافتد و تجربه آن برای کسانی که آن را بازی نکردهاند شگفتانگیزتر میشود ولی امروز اینجاییم تا ببینیم اگر Red Dead Redemption 2 توسط شرکتهای دیگری ساخته میشد چه رخ میداد پس در ادامه همراه مجله بازار باشید.
من احتمال میدهم اگر کمپانی بزرگ EA اقدام به ساخت این بازی میکرد، با همین پارامترهای که در این اثر وجود دارد، اگر Electronic Arts (EA) سازنده Red Dead Redemption 2 میبود، این تجربه وسترن به یک سرویس زنده پر از میکروترانزکشن (خریدهای دورن برنامهای) تبدیل میشد. داستان آرتور مورگان کوتاهتر میشد و با DLCهای پولی شما را مجاب میکردند برای ماموریتهای کلیدی مانند سرقت بلکواتر و ساعتی بودن بیشتر با آرتور، هزینه پرداخت کنید. حدس میزنم نهایتاً کمپین اصلی حدود ۲۰ ساعت بوده و بقیه اثر در battle pass با هزینه ماهانه ۹.۹۹ دلاری قابل تجربه بود. همچنین احتمالاً اسبهای خاص و اسلحههای فوقالعاده با اسکینهای جذاب هم در استور صرفاً قرار داشتند.
تماشا کنید: قبول دارید که اتزیو بهترین اساسین تاریخ است؟
شاید نظر این ویدیو کلاً با من متفاوت باشد اما اگر Bethesda سازنده Red Dead Redemption 2 بود، این وسترن به اثر RPG جهانباز و بیپایان شبیه به Skyrim تبدیل میشد. آرتور مورگان با skill tree leveling، از شلیک تا سوارکاری را باید ارتقا میداد و ماموریت اصلی بازی کوتاه میشد ولی در عوض دریایی از ماموریت فرعی وجود داشت. همچنین احتمالاً شاهد پرواز اسبها بودیم چرا که باگهای این چنینی امضای کار بتسدا خواهد بود. قطعاً در ورود به هر شهر باید به Loading Screen میرفتیم ولی در عوض جهانی عظیمتر با غارهای مخفی بیشتری را داشتیم. شاید حتی اژدها، ومپایر یا گرگینه هم وارد داستان میشدند.
اگر هم استودیوهای Ubisoft سازنده Red Dead Redemption 2 میبودند، جهان باز پر از Synchronization Towers (مانند آنچه در فارکرای وجود دارد) غولپیکر به شکل totemهای بومی (مجسمههای حیوان نماد سرخ پوستها) تبدیل میشد. آرتور مورگان هم با parkour اسبی میتوانست از صخرهها بالا برود، برجها را با یک پرنده لاشخور اسکن کرده و یوبیسافت نقشه را با صدها icon بیخاصیت باز پر میکرد. اگر یوبی باگ سازنده این اثر بود احتمالاً دیگر داستان اثر شاهکار نبود و مملو از ماموریتهای تکراری میشد. دریای DLCها تمامی نداشت و کمپین نهایتاً ۳۰ ساعت طول میکشید. آنچه که ساخته شده از RDR 2 فقط چیزی هست که راکستار میتواند خروجی بگیرد، شما هم قبول دارید؟ شما چه موارد بامزه دیگری میتوانید مثال بزنید؟ دیدگاهتان را با سایر کاربران مجله بازار به اشتراک بگذارید.
0 نظر