اخبار بازی خبر

استریمر توییچ به دنبال گران‌ترین چاقوی کانتر

کانتر استرایک یک بازی شوتر اول شخص است که در آن بازیکنان با اسلحه‌ها، لباس‌ها و چاقوهای متنوع با یکدیگر رقابت می‌کنند. این بازی که توسط Valve ساخته شده است، دارای جامعه‌ای پرطرفدار است که همیشه به دنبال محتوای جدید و نادر در بازی هستند. برخی از این محتوا به قدری نادر و گران هستند که بعضی از بازیکنان پول زیادی برای گرفتن آن‌ها خرج می‌کنند.

Trainwreckstv یک استریمر توییچ است که علاقه زیادی به بازی Counter-Strike: Global Offensive دارد. او چالش بسیار سخت و نادر گشودن صندوق‌های بازی را شروع کرده است. هدف او این است که سه نوع چاقوی کارامبيت را در بازی بيابد. اين سه نوع چاقو عبارتند از:

  • Emerald Karambit: چاقويي سبز رنگ كه حدود ۳۰ هزار دلار ارزش دارد.
  • Ruby Karambit: چاقويي قرمز رنگ كه حدود ۲۵ هزار دلار ارزش دارد.
  • Sapphire Karambit: چاقويي آبي رنگ كه حدود ۲۰ هزار دلار ارزش دارد.
شانس پیدا کردن هر کدام از این چاقو‌ها در صندوق‌های بازي بسيار كم است. Trainwreckstv تاکنون موفق شده است دو نوع از این چاقو‌ها را گیر بیاورد و فقط Sapphire را نگرفته است
شانس پیدا کردن هر کدام از این چاقو‌ها در صندوق‌های بازي بسيار كم است. Trainwreckstv تاکنون موفق شده است دو نوع از این چاقو‌ها را گیر بیاورد و فقط Sapphire را نگرفته است

این سه نوع چاقوی کانتر به عنوان «سه‌گانه» (Trinity) شناخته می‌شوند و بسیار نادر هستند. شانس پیدا کردن هر کدام از این چاقو‌ها در صندوق‌های بازي بسيار كم است. Trainwreckstv تاکنون موفق شده است دو نوع از این چاقو‌ها را گیر بیاورد و فقط Sapphire را نگرفته است.

این بازیکن و استریمر برای رسیدن به هدفش، پول زیادی از دست داده. در حقیقت او بیش از ۱۰۰ هزار دلار برای خرید صندوق‌های بازی پرداخت کرده. او همچنین جایزه‌ای به مبلغ ۵۰ هزار دلار برای کسی که Sapphire را به او بدهد، در نظر گرفته. او مصمم است تا به هدفش برسد.

Trainwreckstv در صورت موفقیت در این چالش، اولین بازیکنی خواهد بود که به صورت علنی سه‌گانه چاقو‌های کارامبيت را در بازي به دست آورده. ممکن است قبلاً کسی این کار را کرده باشد، اما اگر چنین بوده است، آن بازیکن هیچ وقت اعلام نکرده است. نمی‌دانیم او قصد دارد با چاقو‌هایش چه کار کند. شاید بخواهد آن‌ها را نگه دارد یا شاید بخواهد آن‌ها را بفروشد.

Counter-Strike: Global Offensive یک بازی محبوب و پرطرفدار است که در سال‌های اخیر رکوردهای جديدي را در Steam شکسته است. این بازی که بیش از ۱۰ سال سابقه دارد، همچنان جذابيت خود را حفظ كرده است و به عنوان يكي از بهترين بازي‌های شوتر در سبك FPS شناخته مي‌شود.

۱۰ بازی هیجان‌انگیز برای سپری کردن این تابستان گرم

این بازی همچنین در حال آماده‌سازی برای عرضه نسخه‌ی دوم خود به نام Counter-Strike 2 است. این نسخه قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود و بازیکنان را با گرافیک، فیزیک، صداگذاری و محتوای بهبود یافته شگفت‌زده کند. در حال حاضر، بعضی از بازیکنان در حال شرکت در آزمایش محدود Counter-Strike 2 هستند و نظرات مثبتی را درباره آن ابراز کرده‌اند.

با افزایش محبوبیت کانتر و منتظر ماندن برای عرضه Counter-Strike 2، بسیاری از استریمر‌ها نیز به بازی پیوسته‌اند و فعالیت‌های مختلفی را در آن انجام می‌دهند. گشودن صندوق‌های بازی یکی از این فعالیت‌ها است که هم جذاب است و هم پولساز. استریمر معروف Dr Disrespect نیز به تازگی چاقويي نادر در Counter-Strike: Global Offensive گشوده است، اما هنوز به سطح Trainwreckstv نرسیده است.

Counter-Strike: Global Offensive برای PC در دسترس است. شما درباره تلاش برای به دست آوردن این ست زیبای چاقوهای کانتر چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کالادین
پاسخ

از همه بهتر چاقو باب اسفنجی در بازی بچه کوچولو های زیبای ناناز کوچک هست با اون سر همه بچه ها رو می بری خونش رو میمکی بعد با خون رو غدات سس میریزی بعد کله رو با قاشق خالی میکنی روش سوسک میریزی یکم اب جوش پس از ان هم میزنی تا اب قهوه ای شود دست پای سوسک به عنوان ادویه
ابد طوفان نزدیک است.شب سوگ ها.تهی اوران

رغیب ممد قلی
پاسخ

ممد قلی ساکت شو ممد قلی ساکت شو من باهات دوعل می کنم هر کی قلی تر بود قلی ها را قلی نیت حالا کی هستم واسط قلی قلقلقلق

اقای 8
پاسخ

استریمر کوچه ای 🗿