انتخاب سردبیر خبر

ظاهر مجله بازار تازه شد

سلاااام. مدت زیادی میشه که تیم ما در حال کار روی نسخه جدید مجله بازار بود و همون‌طور که الان می‌بینید، بالاخره این کار انجام شد و نسخه جدید مجله بازار چند ساعتی میشه که در دسترس کاربرهای خفن‌ ما که شما باشید قرار گرفته.

تو ظاهر جدید مجله سعی شده که تا جای ممکن در طراحی از المان‌ها و ویژگی‌هایی استفاده بشه که مخاطب‌های اصلی مگ یعنی گیمرها، انیمه‌بازها و طرفداران سینما باهاشون ارتباط برقرار می‌کنند و حالا خوندن مطالب، تماشای ویدیو و بحث کردن با دوستاتون در بخش کامنت‌ها از هر زمان دیگه‌ای راحت‌تر شده. تو این مدت کمی هم که از انتشار این نسخه جدید می‌گذره کلی کامنت و نظر خوب از شما گرفتیم که به نظر می‌رسه حسابی ظاهر تازه مگ رو دوست داشتید. قطعا می‌دونید که نظرتون برای ما از هر چیز دیگه‌ای مهم‌تره پس لطفا بهم بگید که کدوم بخش‌های دیزاین جدید مجله رو دوست داشتید؟

 

 

همون‌طوز که احتمالا متوجه شدید تو این آپدیت بخش‌های جدیدی مثل نقد بازی، نقد فیلم و ویدیو هم به مجله اضافه شدند. منتظر کلی محتوای خفن تو این بخش‌ها گه هیچ‌جای دیگه‌ای پیداشون نمی‌کنید هم باشید. قراره از این به بعد نقد آخرین بازی‌ها و فیلم‌های روز دنیا رو تو مجله بخونیم و کلی ویدیو باحال و جالب باهم‌ دیگه ببینیم.

در ضمن برامون بنویسید گه با کدوم بخش‌هاش مشکل دارید و دوست دارید که تغییر کنند، تو آپدیت بعدی بهتره چه ویژگی‌هایی اضافه کنیم؟ کامنت‌های شما کمک می‌کنه که مجله رو دقیقا همون‌طوری بسازیم که شماها دوست دارید،‌ پس حتما برامون بنویسید که دوست دارید چه تغییراتی تو مگ بازار انجام شه. یادتون نره که ما رو برای اخبار بیشتر دنبال کنید، در ضمن. سابسکرایب کانال یوتبمون یعنی بازار استریت رو هم فراموش نکنید که امسال کلی برنامه خفن برای اون هم دارید و سورپرایزهای بزرگی برای گیمرها در راهه!

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من همونم
پاسخ

سلام بخش منو کمی باگ داره و دیر باز میشه تشکر بابت ارزش گذاشتن به مخاطب