اخبار بازی خبر

ممکن است یک نقشه بسیار پرطرفدار در وارزون موبایل وجود داشته باشد

افشای اخیر اطلاعات کالاف دیوتی وارزون موبایل، نوید بازگشت یک نقشه بسیار محبوب نسخه کامپیوتر و کنسول را به این بازی می‌دهد. در حقیقت، جامعه طرفداران کالاف دیوتی بسیار خوشحال خواهد شد اگر خبر وجود نقشه جزیره Rebirth در وارزون موبایل واقعیت داشته باشد. این مپ محبوب مد بتل رویال در سال ۲۰۲۰ به نسخه کامپیوتر و کنسول آمد اما از آن زمان تا کنون دیگر خبری از آن نبوده.

جزیره جزیره Rebirth از نقشه آلکاتراز بلک اپس ۴ الهام گرفته و تجربه گیم پلی بسیار سریع‌تری را در مقایسه با مپ‌های سنتی بتل رویال به بازیکن ارائه می‌دهد. این نقشه که مقیاسش کوچک است، سیستم دوباره ظاهر شدن یا ریسپاون زندان‌های گولاگ در وردانسک را به همراه دارد اما تعداد بازیکنان در آن به مراتب کمتر است و در هر مسابقه، حدوداً تنها چهل بازیکن وجود دارند.

جزیره جزیره Rebirth از نقشه آلکاتراز بلک اپس 4 الهام گرفته و تجربه گیم پلی بسیار سریع‌تری را در مقایسه با مپ‌های سنتی بتل رویال به بازیکن ارائه می‌دهد
جزیره جزیره Rebirth از نقشه آلکاتراز بلک اپس ۴ الهام گرفته و تجربه گیم پلی بسیار سریع‌تری را در مقایسه با مپ‌های سنتی بتل رویال به بازیکن ارائه می‌دهد

بسیاری از طرفداران کالاف دیوتی از ایده ترکیب یک نقشه مولتی پلیر که در آن باید واکنش سریع داشت، با گیم پلی آهسته بتل رویال را در مپ جزیره Rebirth تحسین کردند و به همین علت، این نقشه بسیار پرطرفدار شد. گرچه جزیره Rebirth دیگر قابل بازی نیست، اما اطلاعاتی که اخیراً فاش شده‌اند، نشان می‌دهند که این نقشه محبوب در وارزون موبایل دوباره در دسترس قرار خواهد گرفت.

یکی از کاربران توییتر به نام Shawn Weber که از افشاگران مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود، توییتی منتشر کرده که در آن، به اطلاعاتی هیجان انگیز از وارزون موبایل اشاره شده. یکی از این موارد، بازگشت نقشه محبوب جزیره Rebirth است. از دیگر اطلاعات موجود در این پست، می‌توان به عرضه کالاف دیوتی وارزون موبایل در چند منطقه دیگر در جهان و همچنین وجود سیستم بروزرسانی برای مد چند نفره تیم دث مچ نام برد.

این توییت همچنین اشاره می‌کند که این تغییرات را در ابتدای فصل دوم مدرن وارفیر ۲ و وارزون ۲ شاهد خواهیم بود، که البته متاسفانه آپدیت آن دو هفته عقب افتاد و به تقریباً بیست و پنج روز دیگر موکول شد. البته در نظر داشته باشید که تمام این اخبار فعلاً در حد حدس و گمان هستند و هنوز اکتیویژن واکنشی نسبت به آن‌ها نداشته است، پس شک و تردید خود را برای قبول آن‌ها حفظ کنید!

همچنین، اگر نقشه جزیره Rebirth واقعاً به کالاف دیوتی وارزون موبایل برگردد، باید ببینیم چه قدر به نسخه کنسول و کامپیوتر شباهت خواهد داشت. به دلیل اینکه گیم پلی ورژن موبایل قطعاً فرق خواهد کرد، سازندگان بازی تغییراتی در آن اعمال می‌کنند. کالاف دیوتی وارزون موبایل پارسال معرفی شد و اکنون به صورت محدود برای برخی گیمرها در نقاطی از جهان قابل بازی است. بازی قرار است در سال جاری عرضه شود و یک سیستم پیشرفت در بتل پس مشترک با مدرن وارفیر ۲ و وارزون ۲ داشته باشد.

بهترین بازی‌های تانک برای اندروید؛ سر و کله زدن با ارابه‌های آهنین و خطرناک!

شما درباره بازگشت نقشه جزیره Rebirth به وارزون موبایل چه فکر می‌کنید؟ آیا شما هم از طرفداران این مپ محبوب بودید و از احتمال وجود آن در نسخه موبایل هیجان زده هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کارون راشدی
پاسخ

ععععااااااااللللللیییی