انیمه Suicide Squad Isekai
اخبار سینما و انیمیشن خبر سینما

تعداد اپیزود‌های انیمه Suicide Squad Isekai مشخص شد ؛ انتشار برنامه پخش

طبق اعلام شرکت برادران وارنر، انیمه Suicide Squad Isekai حاوی ۱۰ اپیزود بوده که در مدت حدودا دو ماه به نمایش گذاشته می‌شوند.

سویساید اسکواد ایسکای مهم‌ترین جدیدی است که در طول فصل تابستان ۲۰۲۴ پخش خواهد شد. این اثر یکی از چندین انیمه‌ای بوده که بر اساس کمیک‌های دی سی ساخته و پخش خواهد شد. Suicide Squad Isekai نه تنها به دلیل شهرت شخصیت‌های جوخه انتحار اثری مورد‌انتظار بوده، بلکه این کاراکتر‌ها را وارد یکی از محبوب‌ترین ژانر‌های انیمه یعنی ایسکای می‌کند. انیمه مذکور برای شروع پخش هفتگی خود در آخر ماه جاری آماده می‌شود. حال تعداد اپیزود‌ها و برنامه زمان‌بندی نمایش آن‌ها اعلام شده است.

تاریخ پخش انیمه Suicide Squad Isekai ؛ انتشار تریلر شخصیت کلی‌فیس

انیمه سویساید اسکواد ایسکای در تاریخ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ (۶ ژوئیه ۲۰۲۴) در ژاپن پخش خواهد شد. این در حالی بوده که نمایش انیمه Suicide Squad Isekai در آمریکا در حدود یک هفته زودتر یعنی در تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۳ (۲۷ ژوئن ۲۰۲۴) با پخش سه اپیزود از سرویس‌های مکس و هولو شروع می‌شود. این اثر در مجموع ۱۰ قسمت داشته که برنامه زمان‌بندی پخش آن‌ها در آمریکا به شرح زیر است:

  • قسمت‌های اول تا سوم – ۷ تیر ۱۴۰۳ (۲۷ ژوئن ۲۰۲۴)
  • قسمت چهارم – ۱۴ تیر ۱۴۰۳ (۴ ژوئیه ۲۰۲۴)
  • قسمت پنجم – ۲۱ تیر ۱۴۰۳ (۱۱ ژوئیه ۲۰۲۴)
  • قسمت ششم – ۲۸ تیر ۱۴۰۳ (۱۸ ژوئیه ۲۰۲۴)
  • قسمت هفتم – ۴ مرداد ۱۴۰۳ (۲۵ ژوئیه ۲۰۲۴)
  • قسمت هشتم – ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ (۱ اوت ۲۰۲۴)
  • قسمت نهم – ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ (۸ اوت ۲۰۲۴)
  • قسمت دهم – ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ (۱۵ اوت ۲۰۲۴)
انیمه سویساید اسکواد ایسکای

علاوه بر Suicide Squad Isekai، انیمه‌های اقتباسی متعددی با محوریت دنیای دی سی ساخته می‌شود

انیمه  Suicide Squad Isekai داستان خود را از شهر پر از جرم و جنایت گاتهام شروع می‌کند. آماندا والر برای یک ماموریت خاص اقدام به ایجاد گروهی از خلافکار‌ها می‌کند که با نام جوخه انتحار شناخته می‌شود. اعضای این گروه عبارتند از: هارلی کویین، ددشات، پیس‌میکر، کینگ شارک و کلی‌فیس. گروه سویساید اسکواد به واسطه دروازه‌ای عجیب وارد دنیای ایسکای با حضور اژدها و موجودات افسانه‌ای می‌شود. اعضای گروه ۷۲ ساعت وقت دارند که به دنیای خود برگردند، در غیر این صورت نانو بمب در بدن آن‌ها منفجر می‌شود.

معرفی پیس‌میکر در تریلر جدید انیمه The Suicide Squad Isekai

انیمه Suicide Squad Isekai محصولی از استودیو Wit بوده که پیش از این سه فصل اول انیمه اتک آن تایتان، فصل اول انیمه Vinland Saga و انیمه Spy × Family را ساخته است. در این اثر شاهد هنرنمایی آنا ناگاسه (صداپیشه ریکو در انیمه جوجوتسو کایسن) در نقش هارلی کویین، یوچیرو اومه‌هارا (صداپیشه کن واکاشیزوما در انیمه کاپیتان سوباسا ۲۰۱۸) در نقش جوکر، ریگو یاماگوچی در نقش ددشات، تاکهیتو کویاسو (صداپیشه زیک یگر در انیمه اتک آن تایتان) در نقش پیس‌میکر، جون فوکویاما در نقش کلی‌فیس، سوبارو کیمورا در نقش کینگ شارک، تاکو یاشیرو در نقش ریک فلگ و کوجیرا (صداپیشه اروچیمارو در انیمه ناروتو) در نقش آماندا والر هستیم.

نظر شما در مورد انیمه سویساید اسکواد ایسکای چیست؟ آیا از طرفداران دنیای دی سی و ژانر ایسکای بوده و  Suicide Squad Isekai را در بین آثار مورد‌انتظار خود قرار داده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان

امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هعی
پاسخ

جالبه….حالا که فهمیدن که انیمه ها از انیمیشن و کمیک هاشون بهتر شده تصمیم گرفتن با اونها همکاری کنن