اخبار سینما و انیمیشن خبر

انیمیشن Toy Story 5 در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد + جزئيات داستانی

سال آینده میلادی سری انیمیشنی Toy Story سی ساله خواهد شد؛ فرنچایزی که استودیو پیکسار را به یکی از نام‌های بزرگ صنعت انیمیشن تبدیل کرد. دیزنی امروز در پنل D23 به صورت رسمی از قسمت بعدی آن یعنی داستان اسباب بازی ۵ (Toy Story 5) رونمایی کرد، که ظاهرا قرار است جایی در سال ۲۰۲۶ روی پرده نقره‌ای برود. همچنین مشخص شده اندرو استنتون، یکی از چهره‌های برجسته در تاریخ پیکسار، کارگردانی انیمیشن مذکور را برعهده دارد.

آیا Inside Out می‌تواند جانشین Toy Story برای پیکسار باشد؟

استنتون از زمان اکران داستان اسباب بازی ۱ در پیکسار فعالیت داشته و در هر چهار قسمت قبلی نقش نویسنده فیلم‌نامه را ایفا کرده است. وی یکی از دو کارگردان A Bug’s Life بود، پیش از آنکه به شکل مستقل آثار مهمی چون «در جستجوی نمو»، WALL-E و Finding Dory را کارگردانی کند.

اندرو استنتون پس از حضور روی صحنه و صحبت با حاضران در رویداد، نخستین تصویر از داستان اسباب ۵ را نیز با مخاطبان به اشتراک گذاشت که خطری جدید در برابر اسباب بازی‌های دوست‌داشتنی داستان قرار می‌دهد: تکنولوژی.

داستان اسباب بازی 5

حدس این موضوع که چه کسی زیر ملحفه تخت قرار دارد سخت نیست؛ تقریبا تمام طرفداران اتفاق نظر دارند که او همان بانی، دختر کوچک و صاحب جدید اسباب بازی‌هاست. در حال حاضر مشخص نیست چرا وودی بار دیگر در کنار دوستانش قرار گرفته، چراکه در پایان Toy Story 4 شاهد تصمیم مهم او مبنی بر آغاز زندگی جدید با Bo Peep بودیم.

طبق صحبت‌های استنتون، اسباب بازی‌های محبوب داستان اکنون با یک تهدید و ترس وجودی مواجه هستند، چراکه بانی مانند بقیه هم‌سن و سالانش وقت خود را صرف حضور در فضاهای مجازی و استفاده از ابزار الکترونیکی می‌کند. و حالا دیگر اسباب بازی‌های قدیمی آن جذابیت سابق را برایش ندارند.

انیمیشن داستان اسباب بازی ۵ (Toy Story 5) قرار است جایی در سال ۲۰۲۶ اکران شود و فعلا خبری از اعلام تاریخ دقیق نیست. نظر شما درباره داستان این انیمیشن جدید چیست؟ فکر می‌کنید مضمون اصلی آن چقدر با وضعیت فعلی جوامع هم‌خوانی دارد؟

منبع: Gamespot


گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل قسمت یک؛ دوئل جذاب با وحید رکسا

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها