بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2
انتخاب سردبیر نقد و بررسی نقدوبررسی بازی‌ها

بررسی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 | تصویری درست از دنیای وارهمر

8
خیلی خوب
دستگاه های ارائه شده:PS۵, PC, Xbox S/X
کمپانی سازنده:Saber Interactive
میانگین منتقدان برتر:
82
بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 شامل روایتی درست از دنیای Warhammer است. دنیای وارهمر که خود یکی از شناخته شده‌ ترین و محبوب‌ترین دنیاهای فانتزی محسوب می‌شود می‌تواند شما را به سادگی سرگرم خود کند. ماجراجویی‌های تایتوس در Warhammer 40,000: Space Marine 2 تجربه‌ی لذت بخشی را برای گیمرها رقم می‌زند که به واسطه‌ی مبارزات و طراحی خوب اتمسفر می‌توان از آن لذت کافی را برد. در بعضی از بخش‌های بازی مشکلاتی به چشم‌ می‌خورند که می‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 می‌تواند تجربه‌ی دوست داشتنی‌ را از دنیای وارهمر برایتان رقم بزند و شما را برای مدتی درگیر خود کند. اکر طرفدار دنیای وارهمر یا حتی بازی‌های اکشن هستید تجربه Space Marine 2 خالی از لطف نیست.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 از دسته آثاری است که با وجود داشتن مشکلات کوچک و بزرگ همچنان ارزش تجربه کردن را دارد و می‌تواند تجربه‌ای به یادمانی را برایتان رقم بزند. با نقد و بررسی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 همراه مجله بازار باشید.

بررسی بازی Frostpunk ۲ | نبرد با یخبندان

زمانی که صحبت در مورد دنیاهای بازی‌های ویدیویی باشد بی‌شک دنیای وارهمر یکی از غنی‌ترین دنیا‌ها محسوب می‌شود. مجموعه وارهمر صرفا به بازی‌های ویدیویی محدود نمی‌شود و تعدادی بازی رومیزی در سبک‌های مختلف از آن وجود دارد که طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا به خود اختصاص داده است. بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 دومین نسخه مجموعه رایانه‌ای وارهمر محسوب می‌شود که روایت آن پس از نسخه‌ اول است. وظیفه‌ی ساخت نسخه دوم Warhammer 40,000 بر دوش استودیوی بازی‌سازی ایتراکتیو بوده است. در این نسخه از بازی مودهای مختلفی وجود دارد که در کنارهم تلاش می‌کنند تا تجربه‌ای درست از دنیای فانتزی وارهمر را به گیمرها ارائه کنند.

در بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 کنترل کرکتری به نام تایتوس که یک اسپیس‌مارینی است در اختیار بازیکنان قرار دارد، اگر نسخه اول این بازی را تجربه کرده باشید به اندازه‌ی کافی او را می‌شناسید. بعد از اتفاقات نسخه‌ قبلی تایتوس حالا به عنوان یک دث واچ فعالیت می‌کند، دث واچ‌ها گروهی از اسپیس‌مارینی‌ها هستند که برای مقابله با تهدید‌ها می‌جنگند. در یکی از این ماموریت‌ها تایتوس به مشکلاتی برمی‌خورد که شرایط برایش کمی‌ پیچیده می‌شود. پس از وقوع اتفاقاتی به تایتوس فرصتی دوباره اهدا می‌شود تا بار دیگر گروهی از اسپس‌مارینی‌ها را رهبری کند و در جنگ بزرگی با تیرانید‌ها شرکت کند.

روایتی جذاب از دنیای Warhammer

 

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2

داستان Warhammer 40,000: Space Marine 2 از روایت مناسبی برخوردار است و گاهی اوقات شما را تا حدی غافلگیر می‌کند، با این وجود می‌توان گفت سازندگان برای بخش داستانی بازی به اندازه‌ی کافی تلاش نکرده‌اند و صرفا سعی داشته‌اند که از داستانی معمولی استفاده کنند. شخصیت‌پردازی تایتوس در روند بازی به خوبی انجام می‌شود و می‌توان به راحتی با آن ارتباط برقرار کرد. از طرفی صداگذاری مناسب این شخصیت که هماهنگی مناسبی با چهره و شخصیت او دارد توانسته باورپذیری او را افزایش دهد. البته در نظر داشته باشید که دیگر کرکترهای بازی آن‌طور که باید و شاید نمی‌توانند از نظر طراحی و شخصیت‌پردازی عملکرد خوبی را ارائه دهند.

یکی از نکات مثبت بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 نمایش دنیای وارهمر به بهترین نحو ممکن است. اگر با جهان وارهمر آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که این دنیا بسیار خشن و ترسناک است. در جهان وارهمر گروه‌های مختلف دائما در حال جنگیدن هستند، در بازی‌هم دقیقا شاهد این موضوع هستیم. نبرد میان اسپیس‌مارینی‌ها و تیرانید‌ها در روند داستان به صورتی روایت می‌شود که می‌تواند به راحتی حس و حال یک نبرد حماسی را القا کند. فضاسازی دنیای Warhammer 40,000 به خوبی انجام شده است و می‌توان آن حس‌ تاریکی و جنگ‌زدگی را در آن مشاهده کرد.

بررسی بازی Just Cause ۴ | کلیشه پشت‌سر کلیشه

انتقال درست حس کنترل یک موجود عظیم الجثه

 

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2

برای به اتمام رساندن بخش داستانی وارهمر چهل‌هزار نیاز به صرف کردن زمانی حدود ۱۰ ساعت دارید. سازندگان بازی تمام تلاش خود را کرده‌اند تا گیم‌پلی Warhammer 40,000: Space Marine 2 بسیار نزدیک به داستان‌ها باشد. زمانی که شما کنترل تایتوس را در دست می‌گیرید این حس به خوبی القا می‌شود که او یک اسپیس‌مارینی عظیم‌ الجثه با زره‌ای سنگین است. در طول روایت Warhammer 40,000: Space Marine 2 شاهد نبرد‌های مناسبی هستیم که در فواصل نزدیک صورت می‌گیرند و با استفاده از تبر، شمشیر و شمشیرهای اره‌ای می‌توانید دشمنانتان را از پای در بیاورید. انواع ضربه‌های مختلفی در بازی وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

گیم‌پلی در نبرد‌های نزدیک از تعادل خوبی برخوردار است. می‌توانید برای از بین بردن هر یک از دشمنانتان با استفاده از قابلیت‌های مختلف استراتژی مناسبی را پیاده‌سازی کنید. در طول بازی به کمبو‌های مختلفی دسترسی دارید که می‌توانید از آن‌ها در شرایط مورد نیاز استفاده کنید. زمانی که تعداد دشمنان زیادی شما را احاطه کنند مقداری ضعف سیستم‌ گیم‌پلی خود را نشان می‌دهد و آن‌طور که باید نمی‌توان در این قسمت‌ها کاری را پیش برد.

 

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2

همچنین در Space Marine 2 ضربه‌های تمام کننده‌ی متنوعی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای سلاخی دردناک دشمنان استفاده کنید. یکی دیگر از نکاتی که باعث جذابیت دوچندان گیم‌پلی وارهمر می‌شود، گان‌پلی جذاب آن است. سلاح‌های مختلفی در طول تجربه وارهمر در دسترستان قرار می‌گیرند که هرکدام از طرحی منحصر به فردی برخوردار هستند. شلیک گلوله با این سلاح‌ها در طول بازی کار بسیار لذت بخشی محسوب می‌شود و می‌تواند به راحتی سرگرمتان کند.

بررسی بازی Black Myth: Wukong | افسانه شاه میمون‌ها

گیم‌پلی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 دارای یک مشکل بزرگ است. در صورتی که نخواهید با دوستانتان به تجربه بازی بنشینید دو یار اسپیس‌مارینی با هوش‌‌مصنوعی بسیار ناجالب شما را در مسیر وارهمر همراهی می‌کنند. هوش‌مصنوعی این همراهان ضعف‌های زیادی دارد و مشکلات مختلفی به وضوح در رفتارشان به چشم‌ می‌آید. بازی Warhammer 40,000 2 برای pc, PS۵ و Xbox x/s منتشر شده است.

سیستم مورد نیاز بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2:

  •  Requires a 64-bit processor and operating system
  •  OS: Windows 10/11 64-bit
  •  Processor: AMD Ryzen 5 2600X / Intel Core i5-8600K
  •  Memory: 8 GB RAM
  •  Graphics: 6 GB VRAM, AMD Radeon RX 580 / Nvidia GeForce GTX 1060

طراحی چشم‌نوار دنیای Warhammer

 

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2

به صورت کلی Warhammer 40,000: Space Marine 2 دارای یک گیم‌پلی خشن و لذت بخش است که گاهی اوقات سردی‌هایی درون آن حس می‌شود. نکته مثبت ماجرا اینجاست که اگر شما از دوست داران آثار اکشن باشید و از کشتن و سلاخی کردن دشمنان لذت می‌برید، بخش داستانی و PvE بازی Space Marine 2 می‌تواند تجربه‌ی به یادمانی را برایتان رقم بزند.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در بخش گرافیک بصری تجربه‌ی چشم‌نوازی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. قسمت‌ها و محیط‌های مختلف در Space Marine 2 از طراحی بسیار خوبی برخوردار هستند و به زیبایی دنیای آشنای وارهمر را به تصویر می‌کشند. برای ساخت وارهمر ۲ سازندگان از موتور بازی‌سازی Swarm استفاده کرده‌اند که در نبرد‌های شلوغ احساس‌ جنگ‌های حماسی را به خوبی منتقل می‌کند. با وجود تمام نکات مثبت در بخش گرافیک بصری در این قسمت مشکلاتی هم دیده می‌شود، طراحی چهره ضعیف شخصیت‌ها و مشکلات فنی که گاهی اوقات گیمرها را سردرگم می‌کنند از این مشکلات هستند. برای موسیقی‌های Space Marine 2 از آثار بسیار مناسبی استفاده شده که می‌توانند به راحتی تاریک بودن دنیای وارهمر یا حتی حس  و حال نبرد‌ه‌های حماسی را به خوبی منتقل کنند.

بررسی بازی Astro Bot | پلی‌استیشن را بغل می‌کنم

به طورکلی اگر از طرفداران آثار اکشن هستید یا آشنایی خوبی با دنیای فانتزی وارهمر دارید بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 با وجود داشتن مشکلاتی در بخش‌های مختلف می‌تواند تجربه‌ای به یادماندنی را برایتان رقم بزند.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 براساس کد ارسالی ناشر و بر روی PC بررسی شده است.

سوالات متداول:

قیمت بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 چقدر است؟

بازی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار در دسترس است.

برای اتمام بخش داستانی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 چقدر زمان لازم است؟

تکمیل بخش داستانی بازی چیزی حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد.

نمره متاکریتیک بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 چند است؟

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در سایت متاکریتیک نمره‌ ۸۲ را از ۶۱ نقد دریافت کرده است.

برای نصب بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 به چند گیگ حافظه نیاز است؟

برای نصب بازی به ۷۵ گیگابایت‌ حافظه نیاز است.

Loading

بررسی نهایی
8
نکات مثبتنکات منفی
طراحی درست دنیای وارهمرضعف کرکتر در نبردهای شلوغ
شخصیت‌پردازی و صداپردازی خوب کرکتر اصلیهوش مصنوعی ضعیف اسپیس‌مارینی‌ها
گیم‌پلی خوبباگ‌های فنی
طراحی مناسب محیط
نبرد‌های حماسی

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعود صفری
پاسخ

عالی. بنظرم وارهمر ۲ خیلی خوب تونسته دنیای وارهمرو بسازه

محبوب ترین ها