آخرین اخبار ماینکرافت خبر

استودیوی سازنده ماینکرفت وجود بایوم جدید Pale Garden را فاش کرد

عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) در آستانه دریافت محتواهای جدید است و طرفداران بیش از حد برای این لحظه هیجان زده هستند. اضافه شدن یک ماب جدید یا یک بایوم تازه همیشه مورد استقبال طرفداران تا به الان قرار گرفته و به نظر می‌رسد که این بار هر دو را همزمان دریافت خواهیم کرد. به تازگی استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ (Mojang) به طور تصادفی برخی از اطلاعات مهم در مورد بروز رسانی آینده را در وب سایت رسمی خود فاش کرد. این افشاگری شامل یک بایوم جدید احتمالی به نام پیل گاردن (pale garden) و همچنین مابی به نام کریکینگ (Creaking) بود.

در حالی که افشای اطلاعات چیز زیادی را فاش نکرد، اما استودیوی موجانگ برخی از تصاویر و ویدیوها را در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است که از ماب جدید Creaking و بایوم پیل گاردن پرده برمی‌دارد. همچنین صغحه رسمی اینستاگرام تصویری را منتشر کرد که صفحه مرگ را نشان می‌دهد.

دلیل به اشتراک گذاری این تصویر تار شده آن است که امکان وجود داشت که نام ماب جدید را فاش کند. آنچه جالب بوده٫ پس زمینه است که بایوم را نشان می‌دهد. جدا از بلوک خاکی و مشعل آشنا، به نظر می‌رسد یک بلوک جدید در قاب وجود دارد. این بلوک دارای بافتی از شن کم رنگ بوده اما روی آن چمن روییده است.

در حال حاضر، هیچ بلوکی در ماینکرفت که به نظر می‌رسد٫ نمی‌تواند روی آن علف رشد کند. این تصویر نشان می‌دهد که بایوم جدید پیل گاردن چه شکلی قرار است باشد. اینکه آیا این بایوم جدید زیر زمین خواهد بود یا روی سطح، باید دید. همچنین ممکن است یک درخت و نوع چوب جدید هم به بازی اضافه شود.

طرفداران ماینکرفت بالاخره امکان دارد به بایوم ترسناکی که منتظرش بودند دست پیدا کنند

شایان ذکر است که استودیوی سازنده بازی یعنی موجانگ به روشی بسیار شبیه به بلوک هسته سنگین و گرز دست انداخته است. توسعه دهندگان تصویری را به اشتراک گذاشتند که یک صفحه مرگ را با بلوک هسته سنگین (heavy core) را در پس زمینه نشان می‌دهد.

ماب جدیدی به بازی ماینکرفت اضافه خواهد شد

تصویر منتشر شده که سرنخ‌هایی را از آپدیت بعدی ماینکرفت ارائه می‌کند.

تصویر منتشر شده که سرنخ‌هایی را از آپدیت بعدی ماینکرفت ارائه می‌کند.

ماینکرفت لایو (Minecraft Live) برای ۲۸ سپتامبر برنامه ریزی شده است و در کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی به صورت زنده پخش خواهد شد. این رویداد کاملاً ویژه خواهد بود٫ زیرا استودیوی سازنده بازی در حال ایجاد تغییرات اساسی در ساختار عرضه بروزرسانی ایجاد کرده است.

در یک پست وبلاگ که اخیرا منتشر شده بود، توسعه دهندگان از کنار رفتن ماب ووت (Mob Vote)، یکی از مهم ترین بخش های این رویدادها خبر داده است. آن‌ها همچنین اشاره کردند که بروزرسانی‌ها در ادامه کوچک‌تر بوده اما مکررا منتشر خواهند شد و بر افزودن محتوای بیشتر به بازی تمرکز می‌کنند. این خبر خوبی برای طرفداران ماینکرفت است، زیرا در حال حاضر آن‌ها می‌توانند محتوای جدید بیشتری را در مقایسه با یک بروز رسانی بزرگ در هر سال دریافت کنند.

هر آن چیزی که باید از افشاگری بروزرسانی Bundles of Bravery ماینکرفت بدانید

همچنین ماینکرفت لایو تغییر کرده است. به جای اینکه هر سال یک بار میزبانی شود، در حال حاضر دو بار در سال میزبانی خواهد شد و این یک خبر عالی دیگر برای بازیکنان است٫ زیرا به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا از آن‌ها بازخورد دریافت کنند و بر اساس آن محتوا را به بازی اضافه کنند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


دختر و پسرهای گیمر چطوری دیت میرن؟‌ میزگیم با ‪WeebHead‬

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
۲ دف
پاسخ

جالبه