اخبار بازی خبر

با وجود تعطیلی ایپکس و بتلفیلد موبایل، ارباب حلقه‌های موبایل هنوز در دست ساخت است

مدیریت کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده که با وجود کنسل شدن ایپکس لجندز و بتلفیلد موبایل، بازی ارباب حلقه‌های مخصوص گوشی‌ها که Heroes of Middle-earth نام دارد، هنوز در دست ساخت است. این شرکت این هفته اعلام کرد که ایپکس موبایل که هنوز یک سالش هم نشده، تا چند ماه دیگر به طور کلی کنسل خواهد شد و همچنین، بتلفیلد نسخه گوشی‌ها روند ساختش متوقف و استودیوی سازنده آن منحل می‌شود.

رییس الکترونیک آرتز می‌گوید استودیوی Capital Games، سازنده بازی جدید ارباب حلقه‌های موبایل همچنان به کار خود ادامه خواهد داد. این بازی در تابستان پارسال به طور محدود در برخی مناطق در دسترس قرار گرفت و قرار است که در سال جاری عرضه شود.

رییس الکترونیک آرتز می‌گوید استودیوی Capital Games، سازنده بازی جدید ارباب حلقه‌های موبایل همچنان به کار خود ادامه خواهد داد
رییس الکترونیک آرتز می‌گوید استودیوی Capital Games، سازنده بازی جدید ارباب حلقه‌های موبایل همچنان به کار خود ادامه خواهد داد

Capital Games پیش از این استاروارز موبایل به نام Star Wars Galaxy of Heroes را نیز ساخته بود که توانست به یکی از موفق‌ترین عناوین موبایل الکترونیک آرتز تبدیل شود و از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای، یک میلیارد دلار درآمد برای کمپانی به دست آورد.

این شرکت با اعلام خبر تعطیلی ایپکس و بتلفید موبایل، همه را شگفت زده کرد؛ اما ظاهراً Heroes of Middle-earth توانسته نظر مدیران کمپانی را جلب کند. این بازی در دنیایی فانتزی ارباب حلقه‌ها جریان دارد و بازیکنان در آن می‌توانند با کاراکترهای این مجموعه محبوب، به نبرد میان خیر و شر بپردازند. یک حلقه جدید در این دنیا پیدا شده و افراد فرصت این را دارند که تاریخ را بار دیگر بنویسند. کسانی که به دنبال این حلقه هستند تعدادشان زیاد است و برای مقاصد خیر و شر متفاوتی می‌خواهند از قدرت آن بهره مند شوند.

چگونه به اینستا ثابت کنیم ربات نیستیم تا Shadowban نشویم؟!

شما درباره ادامه ساخت ارباب حلقه‌های موبایل چه فکر می‌کنید؟ آیا این بازی می‌تواند در نهایت موفق شود یا به سرنوشت ایپکس و بتلفید موبایل دچار خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها