آخرین اخبار ماینکرافت خبر

چگونه در ماینکرفت کشاورزی کنیم؟

شما با اینکه در ماینکرفت می‌توانید به جنگ زامبی‌ها و ماب‌های مختلف رفته و سلاح‌ها و ابزارهای قدرتمندی بسازید و همه را بکشید، اما بعضا هم می‌توانید بازی را کمی آرامش‌بخش کرده و به سراغ کشاورزی در نزدیکی بیس خود بروید. کشاورزی یکی از بخش‌های مهم بازی به شمار می‌رود و شما می‌توانید زمین‌های کشاورزی مختلف را به محصولات متنوعی اختصاص بدهید. برای کشاورزی کردن شما ابتدا باید یک زمین مناسب پیدا کرده و با قرار دادن آب کافی، شرایط رشد گیاه را برایش فراهم کنید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از بخش‌های اصلی بازی داشته باشیم.

ساخت زمین کشاورزی در ماینکرفت

ساخت Hoe یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای کشاورزی در ماینکرفت است

ساخت Hoe یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای کشاورزی در ماینکرفت است

ساخت زمین کشاورزی یکی از آسان‌ترین کارها در تمام ماینکرفت به شمار می‌رود. شما ابتدا باید بک سری بلوک چمن یا گل را به عنوان زمین خود انتخاب کرده تا بتوانید آن را برای کشاورزی آماده کنید. پس از مشخص کردن زمین، حالا باید با استفاده از یک Hoe زمین معمولی را به قابل کشت تبدیل کنید. خیلی نگران ساخت این ابزار در بازی نباشید، چرا که حتی یک Hoe چوبی هم می‌تواند بلوک‌های زیادی را قابل کشت کند. برای ساخت این آیتم شما باید دو بلوک قابل ساخت مانند چوب، سنگ، آهن و امثالهم را به همراه دو استیک در Crafting Table قرار دهید (اگر به Crafting Table نگاه کنید، ظاهری شبیه به خود Hoe دارد).

پس از اینکه Hoe را ساختید، حالا باید به سراغ مزرعه خود در ماینکرفت بروید. هر بلوکی که می‌خواهید به قابل‌ کشاورزی بدل شود را کافیست با Hoe بر رویش کلیک راست کنید تا ظاهرش عوض شود. توجه داشته باشید که هیچ راه دیگری برای کشاورزی وجود ندارد و شما باید هر طور شده این داس بلند را برای خود بسازید.

چگونه در ماینکرفت زمین خود را آبیاری کنیم؟

مانند واقعیت، در ماینکرفت هم آب مایه حیات است

مانند واقعیت، در ماینکرفت هم آب مایه حیات است

پس از اینکه بلوک‌های مزرعه را آماده کشت کردید، شما باید دانه‌های مربوطه را در خاک بکارید. درست مشابه واقعیت، شما برای باروری هرچه بیشتر مزرعه خود باید آب به مقدار فراوان در دسترسش بگذارید. برای این کار شما می‌توانید زیر زمین کشاورزی خود یک بلوک بکنید و با استفاده از سطل ، آن جا را پر از آب کنید. با این کار خاک زمین شما به قهوه‌ای تیره‌ تغییر می‌کند و این یعنی که زمین شما به قدر کافی آب خورده‌است. توجه داشته باشید که یک بلوک آب می‌تواند تا شعاع ۴ بلوک اطراف خود را حتی به صورت مورب هم سیراب کند. معمولا بازیکنان با استفاده از یک بلوک آب، می‌توانند یک زمین هشت در هشت را آبیاری کنند.

آیا ویلیجرها در بازی ماینکرفت می‌توانند برای شما کشاورزی کنند؟

با همه این موارد اما برخی بازیکنان همچنان با کشاورزی در ماینکرفت مشکل دارند. یکی از نکاتی که بعضا به آن توجه نمی‌شود، دویدن بر روی زمین است. شما هنگامی که مشغول کاشت و برداشت از مزرعه خود هستید، تحت هیچ شرایطی نباید بر روی زمین خود بدوید، چرا که با این کار به همان بلوک گل قبلی بدل می‌شود. شما با رعایت کردن موارد فوق، قادر خواهید بود تا هر چیزی که بخواهید بکارید. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما به کشاورزی کردن علاقه‌ای دارید؟

منبع: Sportskeeda


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوب
پاسخ

ممنون