فصل ۲ سریال Fallout
اخبار سینما و انیمیشن خبر

فیلمبرداری فصل دوم سریال Fallout از ماه آینده آغاز خواهد شد

به نظر می‌رسد فیلمبرداری فصل دوم سریال محبوب و موفق Fallout از ماه آینده میلادی یعنی نوامبر آغاز خواهد شد و بنابراین ما تنها چند هفته تا آغاز یکی از مهم‌ترین مراحل تولید فصل جدید فال‌اوت فاصله داریم. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که فصل نخست سریال چنان با موفقیت و رکوردشکنی در ماه آپریل پخش شد که آمازون بلافاصله آن را برای فصل دوم تمدید کرد.

خبر آغاز فیلمبرداری فصل دوم فال‌اوت نخستین بار توسط لزلی اوگامس به اشتراک گذاشته شد؛ بازیگری که قرار است در فصل جدید بار دیگر نقش بِتی پیرسن را ایفا نماید. اوگامس در مصاحبه‌ای با رسانه اسکرین رنت تایید کرد که فیلمبرداری فصل ۲ از ماه نوامبر آغاز می‌شود و او هم برای بازگشت به دنیای پساآخرالزمانی و رادیواکتیوی فال‌اوت هیجان‌زده است.

مرور ارجاع‌های ویدیو گیمی به کار رفته در سریال Fallout

تنها چند هفته تا آغاز فیلمبرداری فصل دوم Fallout

اکنون سوال اینجاست که علم بر زمان آغاز فیلمبرداری فصل جدید اطلاعاتی درباره بازه پخش آن به ما می‌دهد یا خیر؟ فصل نخست Fallout روند فیلمبرداری خود را از جولای ۲۰۲۲ آغاز نمود و نهایتا آپریل ۲۰۲۴ به خانه مخاطبان آمد. این احتمال وجود دارد که این بار شاهد فاصله کمتری میان زمان آغاز فیلمبرداری و پخش سریال باشیم، اما خب نمی‌توان فراموش کرد که با استانداردهای امروزی تلویزیون، گپ دو سال آنچنان هم عجیب و غریب نیست.

ما همچنین می‌دانیم که فصل ۲ سریال Fallout ما را به لوکیشن محبوب و جذاب نیو وگاس می‌برد و بنابراین دکور و محل فیلمبرداری برای فصل جدید کاملا متفاوت خواهد بود. از سوی دیگر این حقیقت وجود دارد که موجودات مخوف Deathclaw در فصل بعدی از راه می‌رسند و در کنار آن می‌توانیم منتظر بازگشت موجودات خطرناک دیگری از بازی‌ها باشیم. اگر روند تولید این فصل هم مثل فصل نخست سریال باشد، بعید نیست ما مدت کوتاهی پس از آغاز فیلمبرداری اطلاعات و لیک‌های جدیدی دریافت کنیم. اگر یادتان باشد حتی زمانی که ما نخستین تریلر سریال Fallout‌ را تماشا نکرده بودیم، کلی تصویر پشت صحنه و طراحی لباس‌های بازیگران لو رفته بود.

در اخبار مرتبط چندی پیش تیم پرایو ویدیو رسما اعلام کرد که تعداد بینندگان سریال فال‌اوت از مرز ۱۰۰ میلیون عبور کرده و به یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین آثار این شبکه استریم تبدیل شده است. علاوه بر استقبال چشم‌گیر مخاطبان، منتقدان هم حسابی از فصل نخست Fallout رضایت داشتند چراکه توانسته بود در کنار ایجاد حس نوستالژی و وفاداری شگفت‌انگیز به بازی‌های بتسدا، نوآوری‌های جالب توجه و به‌جای داشته باشد. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا فصل دوم هم می‌تواند جادوی فصل قبلی را زنده کند یا خیر. هرچه باشد، رفتن به یکی از محبوب‌ترین لوکیشن‌های سری فال‌اوت یعنی نیو وگاس انتظارات سطح بالایی در مخاطبان ایجاد می‌کند و سازندگان برای جلب رضایت آن‌ها کار آسانی در پیش نخواهند داشت.

منبع: The Gamer


سایلنت هیل ۲ بهترین بازی ترسناک تاریخه؟ میزگیم با امید لنون

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها