اخبار بازی خبر

کانتر استرایک ۲ احتمالا هفته آینده منتشر خواهد شد

شرکت ولو به تازگی پستی را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرده که احتمالا منظور از آن در دسترس قرار گرفتن کانتر استرایک ۲ در هفته آینده است.

شرکت Valve در متن پست خود در شبکه اجتماعی X به روز چهار‌شنبه هفته آینده اشاره کرده است. این احتمالا همان روزی است که بالاخره طرفداران آثار تیر‌اندازی می‌توانند Counter-Strike 2 را تجربه کنند. در متن این پست که در صفحه رسمی کانتر استرایک در توییتر سابق منتشر شده، آمده است: «چه برنامه‌ای برای چهار‌شنبه هفته آینده دارید؟»

کانتر استرایک ۲ قرار است در چند بخش اصول و قواعد سبک محبوب تیر‌اندازی چند‌نفره را متحول کند. در اوایل ماه جاری، شرکت ولو جزئیاتی را در مورد آینده این اثر فاش کرد. بر این اساس، Counter-Strike 2 حاوی قوانین رقابتی جدید و رتبه‌بندی مهارتی تازه‌ای خواهد بود که به طور دقیق سطح توانایی هر یک از بازیکنان را نشان می‌دهند.

تا الان کدام نقشه‌ها برای کانتر ۲ تایید شده‌اند؟

بازی کانتر استرایک ۲ برای اولین بار در ماه مارس معرفی شد. این محصول Valve تغییرات زیادی را در گیم پلی تیر‌اندازی سری Counter-Strike ایجاد خواهد کرد. برای اولین بار در این اثر دود حاصل از نارنجک دودزا تنها یک افکت نبوده و بازیکنان می‌توانند روی آن تاثیر‌گذار باشند. برای مثال بازیکنان می‌توانند با شلیک کردن دود را کنار بزنند یا با استفاده از یک نارنجک دیگر، دود را به طور موقت از بین ببرند.

بازی کانتر استرایک 2
شرکت ولو قصد دارد با انتشار Counter-Strike 2 سبک تیر‌اندازی چند‌نفره را متحول کند

کانتر استرایک ۲ از زمان معرفی تنها یک مرحله آزمایشی را پشت سر گذاشته است. این نسخه فقط در دسترس کسانی قرار گرفت که در بازی Counter-Strike: Global Offensive به میزان خاصی از تجربه رسیده بودند. شرکت Valve قصد دارد Counter-Strike 2 را به عنوان ارتقای رایگان در دسترس بازیکنان کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو قرار دهد.

استریمر توییچ به دنبال گران‌ترین چاقوی کانتر

نظر شما در مورد احتمال انتشار اثر جدید سری کانتر در هفته آینده چیست؟ آیا قصد تجربه این اثر را دارید؟ به نظر شما دوران بازی‌های تیر‌اندازی چند‌نفره آنلاین به قبل و بعد از انتشار Counter-Strike 2 تقسیم خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها