آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

پاداش‌های توییچ ماینکرافت چه هستند و چطور می‌توان آن‌ها را دریافت کرد؟

بازی ماینکرافت از زمان معرفی در دهه ۲۰۱۰ میلادی، همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا باقی مانده است. محبوبیت فراگیر این بازی به دلیل محتوای جذابی است که خالقان محتوا و پلتفرم‌های اجتماعی مانند توییچ و یوتیوب برای آن تولید می‌کنند. پلتفرم‌هایی مانند توییچ، پاداش‌ها و جوایزی را برای بازی ماینکرافت در نظر گرفته‌اند که بازیکنان می‌توانند از طریق تعامل با استریمرها و تماشای پخش‌های زنده، به آن‌ها دست یابند. در ادامه به بررسی کامل پاداش‌های توییچ برای ماینکرافت و نحوه دریافت آنها می‌پردازیم.

توییچ یک پلتفرم محبوب پخش زنده است که بازیکنان می‌توانند از طریق آن به پاداش‌ها و جوایز اختصاصی ماینکرافت دست یابند. این پاداش‌ها شامل آیتم‌ها یا امتیازات درون بازی هستند که با تماشای استریمرهای ماینکرفت می‌توان به دست آورد. این آیتم‌ها می‌تواند شامل اسکین‌ها، لباس‌ها، وسایل و ابزارهای درون بازی و یا حتی پول مجازی باشد. پاداش‌های توییچ به دو دسته Twitch Drops و پاداش‌های Channel Points تقسیم می‌شوند.

بازی ماینکرافت از زمان معرفی در دهه 2010 میلادی، همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا باقی مانده است. محبوبیت فراگیر این بازی به دلیل محتوای جذابی است که خالقان محتوا و پلتفرم‌های اجتماعی مانند توییچ و یوتیوب برای آن تولید می‌کنند. پلتفرم‌هایی مانند توییچ، پاداش‌ها و جوایزی را برای بازی ماینکرافت در نظر گرفته‌اند که بازیکنان می‌توانند از طریق تعامل با استریمرها و تماشای پخش‌های زنده، به آن‌ها دست یابند
بازی ماینکرافت از زمان معرفی در دهه ۲۰۱۰ میلادی، همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا باقی مانده است. محبوبیت فراگیر این بازی به دلیل محتوای جذابی است که خالقان محتوا و پلتفرم‌های اجتماعی مانند توییچ و یوتیوب برای آن تولید می‌کنند. پلتفرم‌هایی مانند توییچ، پاداش‌ها و جوایزی را برای بازی ماینکرافت در نظر گرفته‌اند که بازیکنان می‌توانند از طریق تعامل با استریمرها و تماشای پخش‌های زنده، به آن‌ها دست یابند
  • Twitch Drops پاداش‌هایی هستند که با تماشای یک استریمر به مدت زمان مشخص یا انجام برخی کارها مانند اشتراک در کانال آن‌ها، به بازیکنان اهدا می‌شود. این پاداش‌ها معمولاً برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند.
  • اما پاداش‌های Channel Points به صورت مستقیم توسط خود استریمر به بینندگانش اهدا می‌شود. افراد با تماشای زنده و تعامل با استریمر، امتیازاتی به دست می‌آورند که می‌توانند آن‌ها را خرج کنند.

برای دریافت پاداش‌های توییچ، ابتدا باید حساب کاربری توییچ داشته باشید که به حساب مایکروسافت و بازی ماینکرفت متصل شده باشد. این کار را می‌توان از طریق وب‌سایت توییچ یا لانچر بازی انجام داد. پس از اتصال حساب‌ها، با تماشای پخش‌های زنده ماینکرافت، جوایز دریافت خواهید کرد. هرچه زمان بیشتری را صرف تماشای استریم‌ها کنید، پاداش و جوایز بیشتری را دریافت خواهید نمود.علاوه بر این، پیشنهاد می‌شود استریمرها و کانال‌های محبوب خود را در توییچ دنبال کنید و به آن‌ها اشتراک بگیرید. این کار باعث می‌شود به پاداش‌ها و جوایز اختصاصی آن استریمر دسترسی پیدا کنید. همچنین شرکت فعال در چت استریم‌ها نیز می‌تواند باعث شود شانس بیشتری برای دریافت جوایز از استریمر داشته باشید.

۱۰ عادت عجیب که تقریبا همه گیمرها دارند

اخیراً با نزدیک شدن به رویداد زنده ماینکرافت، آیتم‌های جدیدی به عنوان پاداش توییچ معرفی شده‌اند. این آیتم‌ها شامل اسکین قورباغه و اسکین قورباغه به همراه افکت باغ گیلاس هستند که فقط برای نسخه بدراک موجودند. فقط کافی است استریم‌های زنده ماینکرافت را در توییچ تماشا کنید تا به این آیتم‌های زیبا دست یابید. استریمرهای مختلف این پاداش‌ها را به منظور ترویج رویداد زنده اهدا می‌کنند. اخیراً در ردیت نگرانی‌هایی در مورد اعتبار این پاداش‌ها مطرح شد اما تأیید شده است که کاملاً معتبر هستند و فقط نیاز به اتصال حساب مایکروسافت دارند تا قابل دریافت باشند. به نظر می‌رسد پاداش‌های اخیر توییچ، هیجان اطراف رویداد زنده ماینکرافت را که قرار است یکشنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۲۳ برگزار شود، افزایش داده است.

پاداش‌های توییچ یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت آیتم‌های اختصاصی و بهبود تجربه بازی ماینکرافت محسوب می‌شود. با توجه به محبوبیت بالای این بازی، تعامل با استریمرها و جامعه بازیکنان از طریق توییچ، می‌تواند حس شیرینی به همراه داشته باشد. پیشنهاد می‌شود بازیکنان از این فرصت استفاده کرده و با تماشای استریم‌های ماینکرافت، جوایز ویژه رویداد زنده را دریافت نمایند تا تجربه بازی خود را ارتقا دهند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها