اخبار سینما و انیمیشن خبر

تاریخ اکران فیلم ونوم ۳ مشخص شد؛ پایان اعتصاب بازیگران + ویدیو

تنها چند ساعت پس از تایید پایان اعتصاب بازیگران هالیوود، شرکت سونی تاریخ اکران فیلم ونوم ۳ را اعلام کرد.

با استناد به اعلام Sony Pictures، فیلم سینمایی Venom 3 قرار است در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۳ (۸ نوامبر ۲۰۲۴) در سینما‌های سراسر جهان اکران شود. این تاریخ پیش از این برای نمایش اثر بی‌نام مشترک سونی و مارول تعیین شده بود که بسیاری تصور می‌کردند ونوم ۳ است.

۲۰ شخصیت منفی قدرتمند دنیای مارول و نقطه‌ضعف‌های هر کدام

این بدان معنا است که مخاطبان و علاقه‌مندان باید یک سال برای تماشای ادامه ماجرا‌های ادی براک و ونوم صبر کنند. Venom 3 برای مدت کوتاهی در اوایل سال تولید خود را شروع کرد. اما به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود پروسه ساخت آن متوقف شد.

فیلم Venom 3
جزئیات از داستان ونوم ۳ هنوز اعلام نشده است

کارگردانی فیلم ونوم ۳ را کلی مارسل، نویسنده و تهیه‌کننده دو فیلم قبلی Venom بر‌عهده دارد. علاوه بر تام هاردی که در نقش ادی براک ظاهر می‌شود، جونو تمپل و چیویتل اجیوفور در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. در حال حاضر جزئیات داستانی Venom 3 مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که زندگی ادی براک و ونوم بعد از فیلم‌های Venom: Let There Be Carnage و Spider-Man: No Way Home نمایش داده شود.

در یوتوب ببینید: ۱۰ بازی که می‌تونید بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کنید

ونوم ۳ تنها یکی از آثار دنیای مرد عنکبوتی شرکت سونی بوده که قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود. در ابتدا فیلم مادام وب در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ (۱۶ فوریه ۲۰۲۴) به نمایش گذاشته می‌شود. این فیلم توسط اس جی کلارکسون کارگردانی شده و داکوتا جانسون، سیدنی سوینی و اما رابرتز نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند.

پس از یک تاخیر حدودا یک ساله، فیلم کریون شکارچی در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ آگوست ۲۰۲۴) اکران خواهد شد. در این فیلم آرون تیلور جانسون در نقش اصی ظاهر شده و آریانا دبوز نقش مکمل را ایفا خواهد کرد.

قوی‌ترین مردان و زنان عنکبوتی؛ از کمیک تا دنیای سینمایی مارول

نظر شما در مورد فیلم ونوم ۳ چیست؟ آیا این اثر جزو فیلم‌های مورد‌انتظار شما محسوب می‌شود؟ در این اثر چه ماجراهایی به نمایش گذاشته خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


در یوتوب ببینید: ۱۰ بازی که می‌تونید بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کنید

در یوتوب ببینید: ۱۰ بازی که می‌تونید بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کنید

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوالفضل
پاسخ

من آرزومه ونوم ۳ منتشر بشه لطفاً فیلم ونوم ۳ برایمان منتشر کنید