آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک خبر

بازی جدید باب اسفنجی روی موبایل منتشر خواهد شد + ویدیو

شرکت THQ Nordic با انتشار یک تریلر اعلام کرده که بازی اخیر باب اسفنجی یعنی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake پس از انتشار روی کنسول‌ها و کامپیوتر، به دستگاه‌های موبایل هم راه پیدا خواهد کرد.

مجموعه باب اسفنجی یکی از مشهور‌ترین سریال‌های انیمیشنی تاریخ است که میلیون‌ها تماشاگر با هر سن و سالی از تماشای اپیزود‌های مختلف آن لذت می‌برند. شهرت و محبوبیت SpongeBob SquarePants موجب شده که نیکلودئون با همکاری شرکت‌های مختلف دست به ساخت آثار اقتباسی از جمله بازی ویدیویی بزند.

شرورهای باب اسفنجی؛ بدذات‌ترین شخصیت‌های بیکینی‌باتم

پس از موفقیت‌های SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated، دوباره فرصتی در اختیار استودیو Purple Lamp قرار گرفت که بازی دیگری با اقتباس از باب اسفنجی بسازد. این محصول جدید که SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake نام دارد، در ماه‌های اخیر روی کنسول‌ها و کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است.

حال شرکت THQ Nordic به عنوان ناشر بازی باب اسفنجی اعلام کرده که به زودی این اثر برای دستگاه‌های موبایل هم منتشر خواهد شد. کاربران iOS هم‌اکنون می‌توانند این بازی را از طریق اپ استور پیش خرید کنند. در مقابل کاربران اندروید با مراجعه به گوگل پلی، می‌توانند مراحل پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند. تریلر نسخه موبایل بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake را در زیر مشاهده می‌کنید:

داستان بازی جدید باب اسفنجی از جایی شروع می‌شود که او به واسطه حباب‌های جادویی زمینه ورود به دنیا‌های مختلف به نام Wish World را فراهم می‌کند. اما این اتفاق چندان بدون دردسر نیست. حال باب اسفنجی به همراه پاتریک و در قالب یک ماجراجویی حماسی به دنیا‌های مختلف سفر کرده و برای نجات دوستان و شهر بیکینی باتم تلاش کند. در همین حین او باید Cosmic Jelly را برای یک پیشگوی پری دریایی به نام مادام کاساندرا جمع‌آوری کند.

۱۰ ماشین برتر در دنیای بازی‌ها

بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake به عنوان یک تجربه پلتفرمر سه بعدی، حاوی بسیاری از شخصیت‌های شناخته‌شده سری باب اسفنجی، به همراه چندین کاراکتر اختصاصی است. در طول گشت و گذار در محیط‌های بزرگ این اثر با دشمنان متعددی رو‌برو شده که می‌توانید به روش‌های مختلف با آن‌ها مبارزه کنید.

بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake
هر یک از دنیاهای بازی جدید باب اسفنجی شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارند

با پیشرفت در بازی جدید باب اسفنجی نه تنها قدرت‌های مبارزه بیشتری به دست می‌آورید، بلکه قادر به استفاده از توانایی‌های مختلفی خواهید بود. بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake به لحاظ محتوا بسیار غنی بوده و از جنبه‌های مختلف آن می‌توان موسیقی جدید، ۴۰ لباس مختلف و ۷ دنیای متفاوت با حال و هوای خاص را نام برد.

خنده‌دارترین قسمت‌های باب اسفنجی که باید ببینید | معرفی ۱۵ قسمت برتر

نظر شما در مورد نسخه موبایل بازی جدید باب اسفنجی چیست؟ آیا تاکنون بازی‌های اقتباسی از این مجموعه از جمله SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


ده ماد ماینکرافت که حتما باید امتحان کنی

ده ماد ماینکرافت که حتما باید امتحان کنی

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ب ت چ
پاسخ

اومده من دارمش

آریا
پاسخ

داریش می تونی سایت شو بگی

1ewsg
پاسخ

بزن دنلود بازی باب اسفنجی Cosmic shack برای اندروید از سایت گیمی روید

اشکان بختیاری
پاسخ

ببخشید میشه سایتی که ازش دانلود کردی رو بگی

غریبی
پاسخ

کفیت بازی خیلی خوب است

غریبی
پاسخ

کفیت بازی خیلی خوب است
ومن نمره ی ۱۰/۱۰ میدهم