اخبار بازی خبر

بازسازی محیط عنوان سایلنت هیل ۳ به کمک آنریل انجین ۵ + ویدئو

به تازگی یکی از طرفداران ویدئویی را به اشتراک گذاشته که در آن  نشان داده می‌شود که اگر نسخه ریمیک یا همان بازسازی شده سایلنت هیل ۳ (Silent Hill 3) به کمک آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) ساخته می‌شد، چه شکلی به نظر می‌رسید؟ موتور بازی قدرتمند آنریل انجین ۵ هم اکنون در دسترس عموم است و اغلب برای پروژه‌های کاملاً جدید و همچنین نشان دادن این که یک بازی نسل جدید چگونه باید باشد، استفاده می‌شود. فعلا سایلنت هیل ۳ ثابت کرده که می‌تواند شبیه بازی‌های نسل جدید باشد. در حال حاضرطرفداران سایلنت هیل مشتاقانه منتظر اخبار بیشتر در مورد نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ توسط Bloober هستند.

این عنوان در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، اما در حال حاضر تاریخ انتشار آن مشخص نیست. بازیکنان مشتاقند ببینند که آیا می‌توان این تجربه از بازی را به خوبی بازسازی کرد یا خیر، اما عنوان سوم این سری نیز گزینه عالی برای ریمیک شدن است. در حالی که این عنوان به بدی بازی اصلی Silent Hill قدیمی نشده است، کات سین‌ها و کنترل‌های این عنوان در موتور، همچنان حس قدیمی بودن را دارد، به خصوص برای بازیکنان جدیدتر این مورد صادق است. این که سایلنت هیل ۳ بازسازی شود، احتمالاً به عملکرد نسخه بازسازی سایلنت هیل ۲ بستگی دارد، اما در این میان، طرفداران می‌توانند حرکت‌هایی زده و نشان بدهند که نسخه ریمیک چگونه می‌تواند باشد.

کلادیا شخصیت منفی اصلی در نسخه سوم بازی سایلنت هیل است.

کلادیا شخصیت منفی اصلی در نسخه سوم بازی سایلنت هیل است.

ماجرا از این قرار است که کاربری به نام EverLifeZach ، ویدیویی را در یوتیوب به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد پارک تفریحی کنار دریاچه سایلنت هیل ۳ در صورتی که در Unreal Engine 5 بازسازی شود، چگونه می‌تواند به نظر برسد. این ویدیو نگاهی دقیق به ورودی شهربازی می‌دهد که شخصیت اصلی بازی یعنی هدر (Heather) در آن حضور دارد. با توجه به دیده‌ها، باید گفت که جزئیات و نورپردازی در ویدیو برجسته است، اما نقطه برجسته واقعی زمانی است که محیط به حالت دیگر ترسناک تغییر می‌کند. تکسچرهای کثیف و گوشت آلود محیط در ویدئو به خوبی به چشم می‌خورند و نشان می‌دهند که این بازی می‌تواند حس ترس جدیدی را به مخاطبان خود انتقال دهد.

&

;

همانطور که EverLifeZach در توضیحات ویدیو ارائه کرده، مدل‌هایی که در اینجا مشاهده می‌شوند توسط خود کاربر یاد شده در نرم افزار بلندر (Blender) ساخته شده‌اند، در حالی که تکسچرها عمدتاً از یک منبع تهیه شده‌اند. مدل‌های به کار رفته در اینجا کاملاً دقیق هستند، زیرا کاربر سازنده سعی کرد تا آنجا که می‌تواند کار را با آنریل انجین ۵ پیش ببرد. در حالی که این مدل برای دانلود در دسترس نیست، EverLifeZach خاطرنشان کرده که با وجود بازسازی یک منطقه کوچک از بازی، حجم پروژه به حدود ۱۰۰ گیگابایت افزایش پیدا کرده است.

آیا نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ عالی خواهد بود؟

نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ قرار بود از موتور Unreal Engine 5 استفاده کند، همانطور که این پروژه از آن استفاده کرده است. تا کنون اطلاعات بسیار کمی از بازی فاش شده است، بنابراین طرفداران ممکن است این سوال را داشته باشند که آیا می‌توانند انتظار این سطح از جزئیات را در نسخه بازسازی رسمی داشته باشند یا خیر. در حالی که بازی احتمالاً جذاب خواهد بود، ممکن است به اندازه بازی این بازیکن یاده شده جزئیات زیادی نداشته باشد.

نسخه ریمیک جی تی ای سن آندریاس که همیشه منتظرش بودیم

در حالی که نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ یک تیم کامل روی آن کار می‌کند، بازی باید بهینه شود تا روی کنسول‌های بازی و پی سی بتواند به خوبی کار کند. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: gamerant.com


بهترین بازی‌های تک‌نفره که باید با دوستاتون بازی کنید

بهترین بازی‌های تک‌نفره که باید با دوستاتون بازی کنید
تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها